آشنایی با جاذبه های گردشگری کوش آداسی

به گزارش مجله یگانه، در قسمت غربی کشور ترکیه یکی از زیباترین سواحل این کشور را می توان دید. ساحلی که هم لوکس است و هم پر جنب و جوش! این شهر ساحلی پر جاذبه کوش آداسی نام دارد. شهری که بیشتر گردشگران آن را با تفریحات آبی و هتل های لوکس می شناسند اما سفر به تاریخ دور و دراز ترکیه هم زیبایی های آن را تکمیل می نمایند. در این مطلب می خواهیم به تماشا جاذبه های گردشگری کوش آداسی برویم.

آشنایی با جاذبه های گردشگری کوش آداسی

بهترین تجربه سفر را با مبلغ تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

کشور ترکیه به اسم یکی از مقاصد گردشگری تابستانه در گوشه و کنار خود جزایر و شهرهای ساحلی بسیاری دارد و در این بین کوش آداسی از کامل ترین مقاصدی ست که می تواند زیبایی های ترکیه را به گردشگران نشان دهد. سواحل شنی و سنگی متنوع، جزایر زیبا و رویایی، پارک های آبی و مجموعه های تاریخی از جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی به تعداد می فرایند.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

.

سواحل زیبای کوش آداسی

شهر ساحلی کوش آداسی در 95 کیلومتری ازمیر قرار گرفته، این شهر کوچک به علت داشتن همسایه ای به نام دریای اژه دارای چشم انداز ای تماشایی و آب و هوای عالی می باشد. بعلاوه وجود سواحل متعدد کوش آداسی را به یکی از مراکز سرگرمی در ترکیه تبدیل نموده است.

آب های شفاف و کریستالی، سواحل آرام و تمیز، انواع سرگرمیات مهیج آبی و وجود هتل های 5 ستاره ساحلی از ویژگی های تمام سواحل کوش آداسی هستند اما علاوه بر این هر سواحل دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد.

ساحل مرکز شهر یا Downtown Beach با فضایی پر جنب و جوش و نمایی خارق العاده به جاذبه های تاریخی کوش آداسی، ساحل Ladies Beach با چترهای رنگی آفتابی، ساحل Long Beach با کافه های دنج و ساحل Gold Beach با شن های طلایی از معروف ترین سواحل و جاذبه های گردشگری کوش آداسی هستند.

جزیره کبوتر در کوش آداسی /Pigeon Island

جزیره کبوتر از جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی ست که تاریخ، طبیعت و سرگرمیات مهیج را در کنار هم دارد. این جزیره در فاصله نزدیک به کوش آداسی قرار گرفته و جهتی 350 متری گردشگران را به قلب جزیره می رساند.

یک قلعه بیزانسی متعلق به قرن 13 در جزیره کبوتر خودنمایی می نماید این جزیره در قسمت بالایی تپه قرار گرفته و محلی برای عکاسی هنری به تعداد می رود. دیوارهای قلعه اطراف جزیره را احاطه نموده و تصویری تماشایی را به وجود آورده است.

در جزیره کبوتر می توانید از نشستن در کافه های محلی با صفا و تست یک قهوه ترک با عطری دلپذیر، پیاده روی در کنار ساحل و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید.

پارک آبی آدالند / Adaland Aqua Park

پارک های آبی جاذبه های جدانشدنی از شهرهای ساحلی از جمله آنتالیا و کوش آداسی هستند. آدالند هم به اسم پارک ساحلی نقش مهمی را در جذب گردشگران به سوی این شهر ساحلی دارد.

این پارک در فاصله 4 کیلومتری از شهر کوش آداسی قرار گرفته و هر چند که نسبت به سایر پارک ها از وسعت کمتری برخوردار است اما با وسایل بازی متنوع تجهیز شده است.

آدالند از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر پذیرای گردشگران کوش آداسی می باشد و نمایش مجذوب کننده دلفین ها از ویژگی های منحصربه فرد آن به تعداد می رود.

در این پارک می توانید از موج سواری، قایق سواری، سر خوردن بر روی سرسره های غول پیکر، استخر ویژه بچه ها و رستوران با انواع فست فودها و غذاهای محلی لذت ببرید.

پارک آبی آکوافانتاسی / Aqua Fantasy

آکوا فانتاسی از جاذبه های گردشگری آنتالیا و بخشی از هتلی به همین نام می باشد. محبوبیت آکوا فانتاسی به علت بازی هایی ست که هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها دارای تنوع بسیاری هستند.

اگر اهل فضاهای شلوغ و پرجمعیت هستید آکوا فانتاسی می تواند یک روز عالی و پرهیجان را در سفر به کوش آداسی برایتان رقم زند. این پارک در اوایل دهه 200 میلادی و با همکاری شرکت ام بی جی ساخته و از آن موقع تا کنون نقش بسزایی را در جذب گردشگران به سوی کوش آداسی داشته است.

این پارک آبی با وسایلی مانند استخر و جکوزی، سرسره های گردون سریع السیر، زمین والیبال و فضای بازی ویژه بچه ها تجهیز شده است.

مجموعه تاریخی ا ف سوس / Ephesus

در فاصله 15 دقیقه ای از شهر کوش آداسی مکانی تاریخی جا خوش نموده است. مکانی که یادگار به جا مانده از دوران رم باستان است و عظمت پادشاهان آن دوران را به رخ می کشد.

هر چند که امروزه از Ephesus جز ویرانه به جا نمانده اما در دل این ویرانه ها همچنان قدرت و هنر معماران رومی را می تواند دید. سنگ نبشته ها و نقش نگاره های به جا مانده بر روی دیوارهای مجموعه به قدری مجذوب کننده هستند که می توانند ساعت ها بازدیدکنندگان را به خود مشغول کند.

بازدید از Ephesus حدود 4 الی 5 ساعت زمان برده و برای بازدید از آن می توانید از ترانسفرهای ویژه این جهت بهره ببرید.

شهر تاریخی پرینه / Perine

اگر به سفر در تاریخ علاقه دارید بازدید از شهر باستانی پرینه را در برنامه های سفر خود قرار دهید. این شهر باستانی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی ست که شما را به 400 سال قبل از میلاد می برد.

پرینه در زمان اوج خود شهری پر رونق و محلی برای داد و ستد بوده است. امروزه می توان آثار عظمت و شکوه را از دیوارها و ستون های به جا مانده در آن به وضوح دید. استادیوم با پله های سنگی، مغازه ها و سنگ نبشته ها از جاذبه های پرینه هستند.

بیشتر بخوانید ….

معرفی تور کوش اداسی نوروز 1400

پروتکل های بهداشتی ترکیه برای مسافران ورودی در دوره کرونا

با روی کمتر شناخته شده ترکیه؛ آشنا شوید

سفر به 5 شهر ساحلی رویایی در ترکیه

قوانین سفر به ترکیه در دوره کرونا

10 حقیقت جالب درباره کوش آداسی ترکیه

معرفی مراکز خرید آنتالیا

برترین مراکز خرید استانبول را می شناسید؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1281

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید