با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید

به گزارش مجله یگانه، ساختن یک وسیله خلاقانه در خانه همواره جزو آن کارهایی است که اغلب افراد فکر می نمایند سخت و زمان بر است.

با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید

با کمی صبر و ذوق می توانید یک وسیله جالب و خلاقانه در خانه خود داشته باشید. اگر شما هم در پی ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل هستید حتما تا انتهای این مطلب از خبرنگاران با ما همراه باشید.

وسایل جالب و خلاقانه در منزل

در اطراف همه ما وسایل معمولی فراوانی است که گاه از آن ها غافل می شویم. ضروری است بدانید با کمی خلاقیت می توانید با همین وسایل معمولی اقدام به ساخت و تهیه وسایل کاربردی و مفید کنید.

خلاقیت با یاری سبد میوه

جعبه های میوه در نگاه اول غیر قابل مصرف به نظر می رسند در صورتی که با به خرج دادن کمی خلاقیت شما می توانید به یاری این وسایل ساده و دور ریختنی وسایلی زیبا و کاربردی را بسازید. یکی از انواع ایده های خلاقانه ساخت جاکفشی با جعبه میوه برای راهروی منزل است و شما می توانید بعد از ساخت جاکفشی آن را روی دیوار نصب کنید و به راحتی از آن بهره ببرید. بعلاوه با یاری جعبه چوبی و سیم مسی می توانید کنسول زیبایی را برای راهروی ورودی منزل خود بسازید.

اگر تمایل دارید برای ساخت میز کنار مبلی از جعبه میوه بهره ببرید این کار ساده است و با رنگ زدن جعبه های میوه و نصب چهار پایه به جعبه میوه می توانید میز کنار مبلی ساده و در عین حال زیبایی را برای اتاق پذیرایی منزل خود بسازید. بعلاوه برای ساخت قفسه های دیواری می توان از جعبه میوه استفاده کرد و این جعبه ها را به یکدیگر وصل کرد و وسایل تزیینی و دکوری زیبایی را روی این قفسه ها قرار داد.

ساخت پاتختی و قفسه ها از ایده های ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل

ساخت پاتختی و قفسه ها برای اتاق خواب یکی دیگر از انواع ابتکار با جعبه میوه است. بعلاوه می توانید برای ساختن فریم تختخواب از جعبه های میوه بهره ببرید. برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای آشپزخانه بهتر است با یاری جعبه میوه محفظه ای قابل حمل برای وسایل و شیشه هایی که روی کابینت قرار می دهید بسازید و جعبه میوه را روی کانتر قرار دهید تا در صورت احتیاج به وسایل به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. با یاری جعبه میوه می توان قفسه هایی را ساخت سپس این قفسه ها را روی دیوار نصب کرد و از آن ها برای نگهداری شیشه های ادویه و ابزار مورد احتیاج در فضای آشپزخانه استفاده کرد.

تزیین کوزه با سکه

اگر می خواهید یک وسیله جالب برای دکوراسیون خود بسازید باید یک کوزه آماده کنید و آن را کاملا رنگ کنید. تعدادی سکه همسان را با چسب دور تا دور لایه بیرونی کوزه بچسبانید. چند دقیقه صبر کنید تا چسب اثر کند. می توانید آن را روی میز یا شلف اتاق خواب جای دهید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب این مدل پرده، پذیرایی شما را بی نظیر می نماید سر بزنید.

خلاقیت در ساخت و تهیه جاکفشی از ایده های ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل

کفش ها از مواردی هستند که اغلب باعث شلوغی منزل و نامرتبی آن می گردد. خصوصا برای خانم ها که تنوع بالایی در این زمینه دارند ایجاد وسیله ای برای جمع آوری کفش ها و کیف ها می تواند ایده مناسب و خوبی در منزل باشد. برای این کار می توانید از انواع چهارپایه یا نردبان بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گلدان های دکوری منزل شما را بی نظیر می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1620

به "با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید