بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می نماید؟

به گزارش مجله یگانه، دیجیاتو نوشت: واتس اپ سال گذشته میلادی تصمیم گرفت قابلیت پیغام ناپدیدشونده را از نسخه وب و دسکتاپ حذف کند. حالا شرایط در حال تغییر است.

بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می نماید؟

واتس اپ با وجودی که سال گذشته میلادی تصمیم گرفت قابلیت پیغام ناپدیدشونده را از نسخه وب و دسکتاپ حذف کند، اما اکنون ظاهراً این تصمیم در حال تغییر است و این شرکت روی بازگرداندن ویژگی View Once به دسکتاپ (ویندوز، MacOS) و کاربران نسخه وب کار می نماید.

واتس اپ مانند بیشتر برنامه های پیغام رسان، از پیغام های ناپدیدشونده پشتیبانی می نماید. با این قابلیت، یک پیغام به صورت اتوماتیک پس از یک دوره زمانی خاص حذف می گردد. کاربران واتس اپ بعلاوه می توانند تصاویر و ویدیوهایی را ارسال نمایند که فقط یک بار قبل از حذف اتوماتیک، قابل مشاهده هستند.

این ویژگی هم در نسخه اندروید و هم در نسخه iOS موجود است. نسخه های دسکتاپ و وب هم قبلاً از آن پشتیبانی می کردند. بااین حال، سال گذشته واتس اپ امکان ارسال عکس ها و ویدیوهای ناپدیدشونده را از نسخه دسکتاپ و برنامه تحت وب حذف کرد و اکنون مجدداً تصمیم گرفته این قابلیت را به نسخه دسکتاپ و وب بازگرداند.

کاربران واتس اپ بار دیگر می توانند از قابلیت پیغام ناپدیدشونده استفاده نمایند

براساس اطلاعات منتشر شده به وسیله WABetaInfo، بعضی از کاربران نسخه بتا واتس اپ گزینه ارسال عکس ها و ویدیو ناپدیدشونده را گزارش نموده اند. البته هنوز به صورت قطعی تعیین نیست که واتس اپ، قابلیت یک بار مشاهده عکس ها و ویدیوها را به نسخه دسکتاپ و وب باز می گرداند یا خیر. هرچند این احتمال وجود دارد که در نهایت این اتفاق بیفتد.

باید دید درنهایت تصمیم واتس اپ در خصوص بازگرداندن قابلیت پیغام ناپدیدشونده به چه سمت و سویی خواهد رفت. مثل همواره، کاربران نسخه بتا واتس اپ، در حال آزمایش ویژگی های تازه هستند و این شرکت درنهایت براساس فیدبک هایی که از کاربران دریافت می نماید، تصمیم می گیرد این کار را انجام دهد یا خیر.

هنوز حتی تعیین نیست در صورت بازگرداندن پیغام های ناپدیدشونده به واتس اپ، این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1808

به "بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید