رونمایی اپل از کیبورد جادویی با حسگر اثر انگشت

به گزارش مجله یگانه، خاتمه روز سه شنبه 20 آوریل (31 فروردین)، رویداد مهم Spring Loaded اپل برگزار گردید و این شرکت طبق سنت، مجموعه ای از محصولات جدید خود را معرفی کرد که شامل مجموعه از جدیدترین پرچمدار های خود همچون iPad Pro، MacBook Air و MacBook Pro بود. اما در این میان چند محصول جانبی دیگر نیز از سوی این غول فناوری معرفی گردید که جالب توجه ترین آن ها مجیک موس، تراک پد و در نهایت نسل جدیدی از مجیک کیبورد که برای اولین بار به حسگر های اثر انگشت مجهز شده است.

رونمایی اپل از کیبورد جادویی با حسگر اثر انگشت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری 9to5mac، اپل در رویداد سال جاری بهاره خود که به طور سنتی به معرفی جدیدترین محصولاتش اختصاص دارد، توجه ویژه ای به سیستم های رومیزی خود نموده است و پرچمدار های جدید این محصول یعنی iMac Pro و Mac Pro را به نمایش گذاشت. این دستگاه ها همچنین مدتی است که با یک محصول جدید اپل یعنی Magic Keyboard (مجیک کیبورد) همراه هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اما اپل در نمایشگاه سال جاری، در یک اقدام جالب توجه این کیبورد را با یک بازطراحی جدید، برای اولین بار به Touch ID (حسگر اثرانگشت) مجهز نموده است.

در طی سال های گذشته، اپل تغییرات قابل توجهی را در سیستم های رومیزی خود انجام داده است، ولی از زمان معرفی مجیک کیبورد این شرکت، این محصول تغییرات چندانی را تا به امروز تجربه ننموده است. اما در رویداد رسمی Spring Loaded سال جاری و همزمان با معرفی iMac جدید، اپل از نسخه بازطراحی شده مجیک کیبورد جدیدی رونمایی کرد که از هر لحاظ شاهد تغییرات مختلف بود. نخستین تغییر قابل رویت، هماهنگی رنگ های قابل عرضه این دستگاه، با رنگ های عرضه شده آی مک جدید بود.

در کنار رنگ های متنوع، مجیک کیبورد جدید اپل برای اولین بار به فناوری Touch ID یا حسگر اثر انگشت مجهز شده است. این کیبورد همچنین به کلید های جدید مخصوص ایموجی، کلید اسپات لایت، کلید Do Not Disturb در کنار لاک کردن آی مک مجهز شده است. صفحه کلید جدید مجیک کیبورد اپل در نسخه numpad عرضه می گردد. اپل فعلاً این کیبورد را به عنوان محصول جداگانه قابل خرید در دسترس قرار نداده است، اما اعلام نموده که این محصول با تمام مک های M1 سازگار است. به همراه این محصول، مجیک موس و ترک پد جدید اپل نیز با رنگ های متنوع و همسان با رنگ های آی مک جدید عرضه می شوند تا کاربران آی مک از بابت ست کردن اکسسوری های خود نگرانی نداشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1130

به "رونمایی اپل از کیبورد جادویی با حسگر اثر انگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی اپل از کیبورد جادویی با حسگر اثر انگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید