سری پیکسل 7 فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کند

به گزارش مجله یگانه، بررسی سورس کرنل پیکسل 7 و 7 پرو نشان می دهد پرچم داران نو گوگل نخستین گوشی های اندرویدی هستند که فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کنند.

سری پیکسل 7 فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کند

طبق گفته های وب سایت XDA Developers، به نظر می رسد گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو که به تازگی هم از طریق گوگل رونمایی شده اند، تنها از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کنند تا از این حیث نه تنها به نخستین گوشی بلکه به نخستین دستگاه اندرویدی تبدیل شوند. این خبر در حالی منتشر شده که کاربران و بررسی کنندگان متوجه شده اند که نمی شود برخی از برنامه ها را که احتمالا هم 32 بیتی بوده اند روی گوشی نصب و اجرا کنند.

میشل رحمان، سردبیر وب سایت Esper برای اینکه از این بابت مطمئن شود، از یکی از اعضای وب سایت XDA Developers خواست تا یک بازی 32 بیتی نظیر Flappy Bird را از طریق فایل APK و به صورت دستی روی سری پیکسل 7 نصب کند. او بعد از تلاش در راستای انجام این کار در نهایت با پیغام خطای این بازی با دستگاه شما سازگاری ندارد روبرو شد. این در حالی است که بازی روی گوشی دیگر هیچ مشکل خاصی نداشت. حال جالب اینجاست که کتابخانه های 32 بیتی در اندروید 13 برای سری پیکسل 7 وجود دارند اما معین نیست چرا از طریق یک قفل نرم افزاری به صورت کامل از دسترس خارج شده اند تا کسی قادر به نصب اپ های 32 بیتی روی این گوشی ها نباشد.

البته پیش از این هم شنیده بودیم که گوگل می خواهد این دو گوشی و پیکسل تبلت را که فعلا خبری از آن نیست با پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی راهی بازار کند. گوگل حتی در سال 2019 خاطرنشان کرد که تمام اپلیکیشن ها باید حتما یک نسخه 64 بیتی هم داشته باشند چرا که اپ های فقط 32 بیتی دیگر از طریق این شرکت پشتیبانی نخواهند شد. به همین علت اگر از علاقه مندان به گوشی های سری پیکسل 7 باشید مشکل خاصی برای دانلود یا استفاده از اپلیکیشن ها نخواهید داشت چون توسعه دهندگان از آن سال تا به امروز نسخه 64 بیتی اپلیکیشن های زیادی را راهی پلی استور کرده اند.

حال باید دید پشتیبانی از فقط اپلیکیشن های 64 بیتی چه تأثیری روی تجربه کاربران مختلف از سری پیکسل 7 خواهد گذاشت.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1661

به "سری پیکسل 7 فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری پیکسل 7 فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید