سعد الحریری به قطر سفر می نماید

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، سعد الحریری نخست وزیر مکلف لبنان میخواهد به دوحه پایتخت قطر سفر کند. منابع رسانه ای اعلام کردند که این سفر به احتمال فراوان طی امروز چهارشنبه انجام می گردد.

سعد الحریری به قطر سفر می نماید

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، الحریری میخواهد در جریان سفر به قطر با مقامات ارشد این کشور از جمله تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر ملاقات و مصاحبه کند. او همچنین با دیگر مقامات قطری نیز به رایزنی خواهد پرداخت.

مصاحبه درخصوص آخرین تحولات لبنان همچون مسأله تشکیل کابینه جدید این کشور از جمله محورهای رایزنی الحریری با مقامات قطری خواهد بود. نخست وزیر مکلف لبنان روز گذشته نیز با مقامات روسی رایزنی نموده بود.

در همین ارتباط، روز گذشته سعد الحریری، نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه به صورت تلفنی مصاحبه کرد. بوگدانوف در این تماس تلفنی بر لزوم تشکیل هرچه سریعتر کابینه لبنان تأکید کرد.

پیشتر روزنامه لبنانی البناء با انتشار مطلبی اعلام نموده بود: تا به امروز هیچگونه تغییری در رفتارهای الحریری در مورد تشکیل کابینه مشاهده نشده است. الحریری کوشش خود را به کار بسته است تا امیدها برای تشکیل کابینه جدید لبنان را از بین ببرد. او همچنان بر تک روی در فرایند تشکیل کابینه اصرار می ورزد.

روزنامه البناء همچنین عنوان نموده است: به طور کلی می توان گفت که رفتارهای الحریری در زمینه تشکیل کابینه جدید تحریک آمیز است و او کوشش دارد تا طبق طرح فرانسه در این زمینه حرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 970

به "سعد الحریری به قطر سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعد الحریری به قطر سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید