تور ارزان چین: سوغاتی های معروف چین

به گزارش مجله یگانه، برترین سوغاتی های چین

تصور اینکه در بازگشت از سفر به عزیزانمان نشان بدهیم که طی سفر به یادشان بودیم و با هدیه هایی خوشحالشان کنیم و حس کنیم که بخشی از تجربه سفرمان را به دست آنها می دهیم، شیرین است. همان قدر که خریدن سوغاتی لذت بخش است، انتخاب آن می تواند سخت باشد. با خبرنگاران همراه باشید و با چند سوغاتی که می توانید در سفر چین برای عزیزانتان تهیه کنید آشنا شوید:

تور ارزان چین: سوغاتی های معروف چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چای:

از آنجایی که چای نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می نماید و چین هم برترین چای سبز را دارد انتخاب چای برای سوغاتی انتخاب خوبی است. اگر می خواهید چایی را که مردم به طور روزمره مصرف می نمایند تهیه کنید میتوانید به اولین سوپرمارکتی که در چین رسیدید رجوع کنید. اما در سوپرمارکت های بزرگ امکان انتخاب انواع و اقسام چای وجود دارد. اگر به شهرهای بزرگی مانند پکن یا شانگهای سفر می کنید می توانید به بازارهای چای بروید و به جز چای، لوازم مربوط به تهیه و صرف چای (فنجان ها گلدان های چای) را تهیه کنید.

ابریشم:

ابریشم گزینه محبوب و مناسبی است که به عنوان سوغاتی می توانید برای خانم ها انتخاب کنید. البته لباس های ابریشمی بسته به کیفیتشان گران هستند. ولی می توانید لوازم کوچکتری از جنس ابریشم مثل بالش، کیف و لوازمی مانند موارد را تهیه کنید که هم زیبا و هم ارزان هستند. این اجناس ابریشمی در محل های توریستی به فروش می رسند و اگر راهنمای محلی داشته باشید می تواند به شما یاری کند تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

زیورآلات:

گزینه محبوب دیگر که خانم ها از تماشا آنها مسرور می شوند زیورآلات است که انواع و اقسام آنها را می توانید در چین پیدا کنید. بسیاری از فروشگاه ها گردنبند و دستبندهایی با قیمت مناسب می فروشند. بعلاوه در اطراف مکان ها مذهبی چین زیورآلاتی با الهام از طرح های تبتی با ترکیبی از نقره و سنگ های نارنجی و آبی به فروش می رسند. از آنجایی که این منطقه ها توریستی هستند، فروشندگان همواره در آن اطراف پرسه می زنند و برای پیدا کردن این محصولات به مسئله ای برنمی خورید. اگر در پی خرید سوغاتی گران قیمت تری هستید می توانید از مراکز خرید معتبر یشم و مروارید اصل تهیه کنید.

خطاطی چینی:

خطاطی چینی هنری است که در سراسر دنیا معروفیت دارد. قطعه ای از این نوشته ها در هر سایزی می تواند از یک دیوار خانه آویزان گردد، این خوشنویسی ها روی سفال یا پارچه هم موجود هستند. سبک های مختلفی برای نوشتن خطاطی های چینی وجود دارد و شما می توانید از خطاط ها بخواهید نام کسی را که برایش سوغاتی می برید به زبان چینی بنویسند.

نقاب:

اپرا یکی از مهمترین تفریح ها در چین و به خصوص پکن است. نقاب ها هم مهمترین بخش لباس های یک بازیگر اپرا هستند. نقاب هایی که برای سوغاتی می برید می توانند به عنوان یک یادگاری از طرف شما روی دیوار خانه عزیزانتان آویزان شوند. این نقاب ها را می توانید در میزان ها و رنگ های مختلف در فروشگاه های سوغاتی پیدا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1503

به "تور ارزان چین: سوغاتی های معروف چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: سوغاتی های معروف چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید