فرمانداری عضو علی البدل شورای شهر تبریز را معرفی نکرده است

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تا به امروز نامه ای از سوی فرمانداری جهت معرفی عضو علی البدل شورا به ما ارسال نشده است.

فرمانداری عضو علی البدل شورای شهر تبریز را معرفی نکرده است

سونیا اندیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در مورد مشخص جانشین برای مرحوم اشرف نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز، اظهار کرد: در صورت دریافت نامه از فرمانداری و معرفی عضو علی البدل شورا، حاضر به انجام مراسم تحلیف هستیم.

وی با اشاره به علل غیبت رئیس شورای شهر تبریز و شهردار تبریز در صحن علنی شورا، گفت: آقای دبیری و شهردار تبریز به دعوت رئیس قوه قضائیه، در جلسه ای جهت احیای حقوق عامه حاضر شدند.

وی با اشاره به آلودگی هوای کلانشهر تبریز، اظهار کرد: تبریز طی چند سال اخیر مانند سایر کلانشهرها با مشکل آلودگی هوا روبرو است؛ مسئولان کشوری موضوع آلودگی هوا را باید جدی بگیرند، اعضای شورا نیز موضوع نوسازی حمل و نقل درون شهری را با جدیت زیاد پیگیری نمایند، با توجه به تردد فراوان خودروها در شهر، شرایط حمل و نقل عمومی مناسب نیست و عموم شهروندان نیز از این موضوع اظهار نارضایتی می نمایند.

اندیش با تاکید بر لزوم حمایت دولت در راستای نوسازی حمل و نقل عمومی کلانشهرها، اضافه نمود: متاسفانه طی چند سال اخیر، کمکی از سوی دولت نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال نشده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز در تبریز، گفت: امیدوارم تمامی مسئولان در این زمینه کوشش مضاعف داشته باشد، متاسفانه باغ های تبریز به مجتمع های تجاری و مسکونی تبدیل شده است.

نائیب رئیس شورای شهر تبریز ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز، گفت: امیدوارم کسب چنین موفقیت هایی برای شهر و ورزشکاران ما تدوام داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 147

به "فرمانداری عضو علی البدل شورای شهر تبریز را معرفی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداری عضو علی البدل شورای شهر تبریز را معرفی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید