محمدیان: جذب ملی پوشان در تیم های باسابقه و تمکن اقتصادی بالا اجتناب ناپذیر است

به گزارش مجله یگانه، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت، تیم هایی که تمکن اقتصادی بهتر و سابقه دارند در جذب بازیکنان ملی پوش پیروز تر هستند و این امری اجتناب ناپذیر است.

محمدیان: جذب ملی پوشان در تیم های باسابقه و تمکن اقتصادی بالا اجتناب ناپذیر است

فریبا محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: در لیگ برتر و دسته یک افزایش متقاضی داشته ایم و تلاشی که بازیکنان، مربیان و باشگاه ها انجام می دهند هم قابل ستایش است. امیدوارم حمایت های بخش خصوصی از والیبال بانوان پایدار باشد و حتی بیشتر گردد.

وی شناسایی بازیکنان مستعد برای حضور در تیم ملی را از برنامه های والیبال بانوان برشمرد و اضافه نمود: ما به عنوان برنامه ریزان والیبال در این بخش درصدد هستیم برای پویایی لیگ علاوه بر اقداماتی که انجام می گردد کادر فنی تیم های ملی هم در این بازی ها حضور پیدا و بازیکنان مستعد را شناسایی نمایند تا در خاتمه لیگ بازیکنان نخبه ای را برای سطح ملی انتخاب کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که برای کم شدن سطح اختلاف بعضی تیم ها که بازیکنان ملی پوش زیادی را جذب نموده اند، چه برنامه ای دارید؟، گفت: سازمان لیگ سهمیه جذب بازیکنان ملی پوش را گفته است و باشگاه هایی که تمکن اقتصادی بهتر یا سابقه بیشتری دارند در جذب بازیکن پیروز تر هستند که این امر اجتناب ناپذیر است، اما این بدان معنا نیست که این امکان برای تیم هایی که تازه وارد لیگ برتر شده اند، وجود ندارد.

وی گفت: درست است که گاهی این تمارض ها خیلی چشمگیر است، اما هفته نخست لیگ برتر برگزار شده است و تا خاتمه لیگ جهت طولانی داریم و مربیان و بازیکنان روش خودشان را پیدا می نمایند. من امیدوارم که تمام 10 تیمی که در لیگ برتر حضور دارند بازی های خاطره انگیز و بانشاطی را ارائه نمایند و در عین حال خروجی لیگ غنی کردن تیم های ملی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1389

به "محمدیان: جذب ملی پوشان در تیم های باسابقه و تمکن اقتصادی بالا اجتناب ناپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: جذب ملی پوشان در تیم های باسابقه و تمکن اقتصادی بالا اجتناب ناپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید