مدیرروستا: پرسپولیس و استقلال به 5-4 بازیکن با کیفیت نیاز دارند، سه تیم مدعی قهرمانی هستند

به گزارش مجله یگانه، کارشناس فوتبال ایران گفت: برخی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال فقط در رقابت های داخلی به کار تیمشان می آیند و این دو تیم نیاز به چند بازیکن با کیفیت دارند.

مدیرروستا: پرسپولیس و استقلال به 5-4 بازیکن با کیفیت نیاز دارند، سه تیم مدعی قهرمانی هستند

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره اینکه در 10 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر چه تیم هایی نشان داده اند می توانند مدعی قهرمانی باشند، گفت: لیگ در شرایطی سپری می شد که سپاهان و تراکتور کم کم در حال سبقت دریافت از بقیه بودند اما در سه هفته همه چیز تغییر کرد. استقلال به یکباره اوج گرفت و با بردهای پی در پی توانست به بالای جدول برسد و خودش را در حد یک مدعی جدی قهرمانی نشان دهد. در سوی دیگر پرسپولیس خیلی زود باخت های ابتدای فصلش را فراموش و با نتایجی که کسب کرد، در همان راستا گذشته خود قرار گرفت. در این بین تراکتور با سه باخت پی در پی از جمع مدعیان فاصله گرفت اگرچه من برای تیم دنیزلی احترام زیادی قائلم و اعتقاد دارم آنها باز هم در راستا قبل قرار می گیرند.

وی افزود: اگر بخواهیم تیم های مدعی را از بقیه جدا کنیم به نظر من سپاهان، پرسپولیس و استقلال تیم هایی هستند که تا روز آخر برای قهرمانی خواهند جنگید و بقیه تیم ها برای رتبه های بعد رقابت می کنند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایطی که استقلال در مقایسه با ابتدای فصل پیدا کرده است، مطرح نمود: استقلال فصل را با استراماچونی خوب شروع نکرد اما هواداران و مدیریت این تیم صبر و حوصله به خرج دادند و با حمایت از سرمربی ایتالیایی به او کمک زیادی کردند تا تیمش را به شرایط ایده آل برساند. استراماچونی نشان داد در ایتالیا بی جهت به وی اعتماد نکردند که تیم بزرگی چون اینتر را به او سپردند و حتما لیاقت این پست را داشت. پیش از این هم گفته بودم که استقلال بد بازی نمی کند و به این خاطر باید به سرمربی وقت داد. استقلال در بازی هایی که نتیجه را واگذار کرد هم از حریفش ضعیف تر نبود و شاید بدشانس بود.

مدیرروستا راجع به نقش شیخ دیاباته در اوج گیری استقلال اظهار داشت: نمی توان نقش دیاباته را در برد های اخیر استقلال کمرنگ کرد. این بازیکن در همان بازی های ابتدایی فصل اگرچه خیلی ناآماده بود اما نشان داد فوتبالیست قابلی است و الان که در شرایط خوب بدنی قرار گرفته خیلی بهتر کیفیت بالایش را نشان می دهد. گل هایی که دیاباته برای استقلال به ثمر رساند نشان می دهد او گلزن خوبی است و می تواند به استقلال کمک زیادی راه کند.

وی درباره پرسپولیس گفت: در مورد مربیان خارجی که تازه وارد فوتبال ایران می شوند باید صبور بود. کالدرون همانند استراماچونی سال اول حضورش در ایران را سپری می کند و با وجود اینکه تیم خیلی خوبی را از برانکو تحویل گرفت هنوز نتوانسته تیمش را آن طور که می خواهد پیش ببرد. در مقایسه پرسپولیس و استقلال باید گفت تیم کالدرون به کندی با تفکرات سرمربی جدیدش پیش می رود اما شخصیت بالای خود را حفظ کرده است. قطعا پرسپولیس بهتر از این می شود و به همراه استقلال رقابت جانانه ای در فصل جاری خواهد داشت.

مدیرروستا در سرانجام در پاسخ به این سوال که آیا سرخابی برای حضور قدرتمندانه در آسیا نیاز به تقویت دارند یا نه؟ شرح داد: صددرصد. لیگ قهرمانان با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد. در حال حاضر هر دو تیم 5-4 مهره در خطوط مختلف دارند که فقط در بازی های داخلی کارایی دارند و برای لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم باید 5-4 بازیکن با کیفیت تر در نیم فصل به خدمت بگیرند. این نکته را کلی گفتم تا به بازیکنی بی احترامی نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 57

به "مدیرروستا: پرسپولیس و استقلال به 5-4 بازیکن با کیفیت نیاز دارند، سه تیم مدعی قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: پرسپولیس و استقلال به 5-4 بازیکن با کیفیت نیاز دارند، سه تیم مدعی قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید