مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

به گزارش مجله یگانه، این نمایش زنده، سال 2026 را نشان می­دهد که در آن همه می­توانند به گردشگری فضایی دسترسی داشته باشند. تورهای اکسپرس فضایی، اولین تورهای کمپانی هستند که بازدیدکنندگان را به اعماق فضا می­برند و در آنها تجربیات مختلفی از جمله مقصد منظومه شمسی معروف وجود خواهند داشت. در این تور جاذبه­ هایی مانند گرم­ترین و سردترین نقاط منظومه شمسی، نواحی طوفانی و منظره­ های بی­همتای آن در انتظار بازدیدکنندگان کنجکاو فضایی هستند.

مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

در این بخش شگفت انگیز، از جایگاه خود در منظره شگفت انگیز جهان باخبر شوید. با راهنمایی زنده می­توانید خوشه پروین را جستجو کنید، از ورای کهکشان آندرومدا بگذرید، کهکشان­های مختلف را ببینید و با عجایب پنهان جهان آشنا شوید.

آدلر این سوال را مطرح می­کند: آیا در حق پلوتو بی­عدالتی شده؟ به شما این شانس داده می­شود تا رای بدهید و این مسئله را بررسی کنید. اگر پلوتو سیاره نیست پس چیست؟ انجمن تاریخ علوم نمایشگاه­ های بزرگ 2016 بریتانیا، به بخش سیاره چیست؟ جایزه اعطا نموده است چون این بخش از محتوی نوآورانه و جذاب برخوردار بوده و تحقیقات مدرن را به نمایش می­گذارد تا بازدیدکنندگان تجربه شگفت انگیزی داشته باشند. نمایشگاه تا تاریخ 21 اکتبر 2018 دایر خواهد بود.

تکامل جهان طی 7/13 میلیارد سال را جستجو کنید. عظمت مقیاس شما را شگفت زده خواهد کرد! ابتدا از تاریخ کیهانی دیدن کنید تا متوجه شوید از زمان بیگ بنگ تا دنیای مدرن امروز چه اتفاقاتی افتاده است. با هر قدمی که در تونل نوری برمی­دارید، یک ستاره منفجر می­شود. ایستگاه­ های تعاملی فراوانی در این نمایشگاه وجود دارند که در آنها می­توانید با استفاده از یک صفحه لمسی، نمایش­های سقف را تغییر بدهید. تکنولوژی­های ارائه شده بسیار متنوع بوده و از تلسکوپ­های فتوگرافیک تا کارت پستال­های دیجیتال بین کهکشانی در آنها وجود دارد، بنابراین برای همه سنین مناسب بوده و احساس ارتباط بین جهانی را برای شما به ارمغان می­آورد.

منبع مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1421

به "مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید