مورایس: حس بدی از نتیجه تساوی برابر پرسپولیس دارم

به گزارش مجله یگانه، سرمربی سپاهان گفت: ناراحتم که از موقعیت های موجود استفاده نکردم.

مورایس: حس بدی از نتیجه تساوی برابر پرسپولیس دارم

خوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برای هر 2 تیم بود. بازی کیفیت خوبی داشت. بعلاوه حریف ما باتجربه و باکیفیت بود.

او ادامه داد: امروز من اینجا با حسی ترکیبی و دوگانه حضور دارم. بازی برای هر 2 تیم باکیفیت بود. ما با پرسپولیس که باکیفیت است بازی داشتیم. از موقعیت ها می شد استفاده کنیم تا امتیاز بهتری بگیریم، اما نشد! حس دیگر من این است که ناراحتم و این بدترین حس است که این نتیجه به وجود آمد. از نظر کوشش بازیکنان همه چیز خوب بود. در نیمه اول بعد از 15 دقیقه مدیریت بازی دست ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: در نیمه دوم به گلزنی نزدیک شدیم، اما حیف شد که استفاده نکردیم. از اول لیگ تا حالا باید بگویم هر 2 تیم سعی داشتند کیفیت بالایی از خود نشان دهند. پرسپولیس تیم خوبی است و در این گونه بازی ها باید از جزییات استفاده کرد که ما این کار را نکردیم. باید کوشش بیشتری در این خصوص انجام دهیم.

مورایس در خاتمه گفت: چیزی باید به طرفداران بگویم. امروز بازی خیلی خوبی بود تا طرفداران در استادیوم باشند. باور من این است که چنین بازی هایی می تواند برای فوتبال ایران خوب باشد. از نظر اینکه می تواند به جامعه شادابی ببخشد. امروز یک میهمانی بود و کسانی که در استادیوم نبودند این میهمانی را از دست دادند. امیدوارم در آینده طرفداران را در استادیوم ببینند. طرفدارانی که اتوبوس تیم را همراهی کردند عشق شان را دریافت کردیم و از همه آن ها ممنونیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1657

به "مورایس: حس بدی از نتیجه تساوی برابر پرسپولیس دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: حس بدی از نتیجه تساوی برابر پرسپولیس دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید