هتل آوانی آتریوم بانکوک؛ هتلی رده بالا و نزدیک به راکز دیدنی شهر

به گزارش مجله یگانه، آنالیز ها و آمار نشان داده مهمانان که قبلا در آوانی اقامت داشته اند، برای دفعات بعد نیز این هتل را برای اقامت در بانکوک انتخاب می نمایند.

هتل آوانی آتریوم بانکوک؛ هتلی رده بالا و نزدیک به راکز دیدنی شهر

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

موقعیت مکانی هتل آوانی آتریوم بانکوک

هتل آوانی آتریوم بدون شک یکی از بهترین موقعیت های ممکن را در بانکوک اختصاص داده و احتمالا یکی از دلایل محبوبیت آوانی آتریوم همین موقعیت مکانی اش است. این هتل در قلب بانکوک افتتاح شده و به بسیاری از جاذبه و مراکز دیدنی نزدیک است.

انواع اتاق های هتل آوانی آتریوم بانکوک

هتل آوانی بانکوک اتاق های مختلفی از پرمیروم ها با یک تخت عظیم یا دو تخت سینگل گرفته تا سوئیت آپارتمان هایی با بالکن تخت اضافه و غیره. بد نیست بدانید که در بیشتر اتاق های هتل آوانی امکان ارائه تخت اضافه وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل آوانی آتریوم بانکوک

اتاق های هتل Avani Atrium بانکوک دکوراسیونی شیک و مدرن با پنجره های عظیم دارند که نمایی از شهر را پیش چشم میهمانان قرار می دهد. تمامی اتاق ها مبله و مجهز به امکانات مختلفی مانند مینی بار هستند. همچنین داخل اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای نیز قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغت خود در هتل را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند.

چای/قهوه ساز در تمامی اتاق ها قرار داده شده مهمانان هر موقع تمایل داشتند به نوشیدنی گرم و مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.وان، حمام خصوصی، میز تحریر، مبلمان و صندوق امانات از جمله امکاناتی است که در اتاق های هتل آوانی وجود دارد. سرویس بهداشتی اتاق خواب ها نیز مجهز به لوازم بهداشتی مورد احتیاج مانند شامپو، حوله، لوسیون بدن، دستمال کاغذی و غیره هستند.

رستوران و غذاخوری هتل آوانی آتریوم بانکوک

رستوران و غذاخوری هتل با منوی لاکارته و بوفه به صورت 24 ساعته در اختیار مهمانان است همچنین مهمانان می توانند در رستوران هتل از غذاهای سنتی ژاپنی و استیک های خوشمزه نوش جان نمایند.

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل آوانی آتریوم بانکوک

آوانی آتریوم هتل پنج ستاره با امکانات و خدمات مختلفی است که همگی برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که در هتل آوانی اقامت دارند دیگر احتیاجی نیست که برای دریافت بعضی از خدمات و امکانات به خارج از هتل بروند کافیست از اتاق خود خارج شده و به بخشی که خدمات مورد نظرشان را ارائه می دهد بروند.

مهمانانی که به ورزش و فعالیت های فیزیکی علاقه مندند می توانند در باشگاه ورزشی هتل ورزش نموده یا در استخر تنی به آب بزنند و یا برای کسب آرامش بیشتر در کلاس های یوگا هتل شرکت نمایند. اما اگر بیشتر در حس و حال آرامش و ریلکس کردن باشید بهتر است سری به بخش اسپا و ماساژ هتل بزنید و از خدمات ماساژ این بخش بهره ببرید. اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی، نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط، اتاق بدون سیگار،بار، خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و غیره از جمله خدمات و امکاناتی است که در هتل آوانی آتریوم ارائه می گردد.

اماکن و جاهای نزدیک به هتل آوانی آتریوم بانکوک

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا مرکز خرید شو دی سی: 0.4 کیلومتر

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا خیابان رویال سیتی: 1 کیلومتر

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا خیابان عرب ها: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا مرکز خرید سنترال امبسی: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا پارک لومپینی: 3.5 کیلومتر

فاصله هتل آوانی آتریوم بانکوک تا معبد وات آرون: 8.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 847

به "هتل آوانی آتریوم بانکوک؛ هتلی رده بالا و نزدیک به راکز دیدنی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوانی آتریوم بانکوک؛ هتلی رده بالا و نزدیک به راکز دیدنی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید