هشدار؛ بروزرسانی تازه IOS را نصب نکنید!

به گزارش مجله یگانه، زومیت نوشت: کاربران می گویند به روزرسانی iOS 17.2.1 باعث داغی آیفون و مشکلاتی در ارتباط با شبکه می گردد.

هشدار؛ بروزرسانی تازه IOS را نصب نکنید!

اپل به روزرسانی iOS 17.2.1 را با یک سری تغییرات برای آیفون منتشر نموده است، اما ظاهرا این نسخه نو باعث داغ کردن گوشی می گردد. iOS 17.2.1 با هدف رفع مشکل مصرف باتری در دسترس نهاده شد، اما هنوز هم بعضی از کاربران با این مسئله دست وپنجه نرم می نمایند.

  • خواندنی ترین پیغام هایی که بعد از هک شدن اسنپ فود لو رفت: پر ملات بزن لطفا و…

به روزرسانی iOS 17.2.1 بعلاوه باعث قطع ارتباط آیفون با شبکه می گردد. این مشکل روی انواع مختلف آیفون وجود دارد و اپل هنوز به رفع آن نپرداخته است.

اپل پس از انتشار iOS 17.2.1 شرح داد که اصلاحات مهمی در این به روزرسانی انجام گرفته است و در متن بیانیه خود برای کاربران چینی و ژاپنی اشاره نمود که در آپدیت نو، مسئله ای که می تواند باعث کاهش سریع شارژ باتری گردد رفع خواهد شد.

انتظار می رفت که iOS 17.2.1 مشکل مصرف باتری را در سراسر دنیا رفع نموده باشد، اما به نظر می رسد که این موضوع صحت ندارد. علاوه بر این، اکنون گزارش شده است که iOS 17.2.1 ایراد دیگری دارد که باعث می گردد آیفون به اپراتورهای شبکه متصل نگردد و در نهایت ارتباط را کاملا قطع می نماید.

گفتگوهای بخش پشتیبانی اپل نشان می دهد که مشکل ارتباط با شبکه، پس از به روزرسانی به iOS 17.2.1 در گوشی های آیفون پدیدار شده و کاربری نوشته است که بعد از نصب آپدیت، دیگر نمی تواند به شبکه متصل گردد.

مورد مهم دیگر، بازگشت مشکل داغ کردن آیفون است. زمان کوتاهی پس از عرضه اولیه معین شده بود که مدل های پرو آیفون 15 از مسائل حرارتی رنج می برند. اپل مشکل گرم شدن در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس را در به روزرسانی iOS 17.0.3 رفع نموده بود.

iOS 17 با باگ های زیادی در زمان عرضه روبرو بود و پس از گذشت سه ماه پس از عرضه اولیه، اپل هنوز در حال رفع کردن آن ها است.

اپل در برهه ای یک هفته ای، کار روی iOS 18 را متوقف کرد تا به رفع نواقص به روزرسانی های موجود بپردازد و احتمالا که با انتشار iOS 17.3 که در حال حاضر در مرحله بتا واقع شده است، مسائل iOS 17.2.1 را رفع خواهد نمود.

iOS 17.3 احتمالاً در ژانویه (دی و بهمن) برای رفع ایرادات مهم، بهبود عملکرد و افزودن ویژگی های نو منتشر خواهد شد.

ادعای عجیب مدیر ارشد اپل در مورد دوربین آیفون

این صدای بیگ بنگ است/ فیلم!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 10 دی 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1812

به "هشدار؛ بروزرسانی تازه IOS را نصب نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار؛ بروزرسانی تازه IOS را نصب نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید