تور ارزان اروپا: احتمال حضور تیم ملی هندبال در دو تورنمنت اروپایی

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران پس از حضور در تورنمنت بین المللی چهارجانبه قطر به تهران بازگشت. بازیکنان هم اکنون در اختیار باشگاه ها هستند و پس از برگزاری مرحله تازه لیگ اردوها مجدداً استارت می خورد. تیم ملی هندبال مردان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت های قهرمانی دنیا در عربستان آماده می نماید.

تور ارزان اروپا: احتمال حضور تیم ملی هندبال در دو تورنمنت اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فدراسیون هندبال میخواهد تیم ملی را در دو تورنمنت بین المللی در کشورهای صاحب سبک اروپایی شرکت دهد.

ناصر سلیمی آنالیزوز و سرپرست تیم ملی هندبال مردان در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون برنامه های تازه تدارکاتی تیم ملی گفت: با صحبت هایی که با فدراسیون صورت گرفته و در حال اجرا آن هستند قرار است تیم ملی در دو مسابقه تدارکاتی خارج از کشور شرکت کند.

وی اضافه نمود: تقریباً تمامی کارها صورت گرفته و موضوع حضورمان در این دو تورنمنت قطعی است. به علت اینکه هنوز قطعیت نیافته نمی توانم نام این دو کشور با ببرم اما هر دو کشور صاحب سبک هندبال هستند و امیدواریم با حضور در این مسابقات به سطح آمادگی خوبی برسیم.

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان اعلام کرد: مربی تیم ملی همه برنامه ریزی ها را برای این مسئله انجام داده و مسائل اقتصادی نیز از سوی فدراسیون حل شده است.

وی اعلام کرد: تقریباً هر دو کشور حضورمان در این تورنمنت ها را پذیرفته اند و در حال حاضر در حال اجرا کارهای مقدماتی دریافت ویزا برای شرکت در اولین مسابقه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1400

به "تور ارزان اروپا: احتمال حضور تیم ملی هندبال در دو تورنمنت اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: احتمال حضور تیم ملی هندبال در دو تورنمنت اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید