افزایش هزینه های نمایشگاه کتاب اتفاقی مثبت است

به گزارش مجله یگانه، معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران افزایش هزینه های حضور در نمایشگاه کتاب تهران را امری مثبت در راستای فراهم آمدن امکانات بهتر برای ناشران ارزیابی کرد.

افزایش هزینه های نمایشگاه کتاب اتفاقی مثبت است

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی اسماعیلی راد معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره علت گران شدن هزینه شرکت در نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران نیز مانند سایر بخش های کشور از منظر برگزاری با افزایش هزینه های ناشی از تورم مالی همراه بوده است. هزینه اجرای نمایشگاه به شدت افزایش یافته و باید برای این مساله فکری می شد.

وی اضافه کرد: هزینه های دریافت شده از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، مصوبه شورای سیاست گذاری است و یک شخص و بخش برای آن تصمیم نگرفته است.

اسماعیلی راد گفت: به باور من، این اتفاق را نه تنها نباید منفی دید، که می گردد مثبت هم به آن نگاه کرد. افزایش هزینه شرکت در نمایشگاه کتاب تهران در واقع به فراهم آوردن امکانات مناسب تر برای ناشران منتهی می گردد؛ کاری که شاید بدون این افزایش حتی در استانداردهای سال پیش هم مقدور نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 225

به "افزایش هزینه های نمایشگاه کتاب اتفاقی مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش هزینه های نمایشگاه کتاب اتفاقی مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید