افزایش 14 درصدی تعداد حوادث آب در استان زنجان

به گزارش مجله یگانه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث آب در زنجان طی 3 ماه نخست سال جاری با بیش از 3 هزار و 637فقره نسبت به مدت مشابه پارسال 14 درصد افزایش داشته است.

افزایش 14 درصدی تعداد حوادث آب در استان زنجان

جزءقاسمی گفت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع به ترتیب مربوط به انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال است که بیشترین تعداد حوادث به ترتیب در شهر های زنجان، ابهر و قیدار اتفاق افتاده است.

او تعداد حوادث فاضلاب در سه ماه نخست سال جاری را 158 فقره گفت و اضافه کرد: بیشترین تعداد حوادث فاضلاب در استان به ترتیب مربوط به شهر های زنجان، ابهر و ماهنشان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اندازه خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان طی سه ماه نخست سال جاری 48 فقره بوده که از این تعداد بیشترین خسارت وارده مربوط به نهاد های خدمات رسان است.

جزءقاسمی به پاسخگویی بیش از 225 هزار تماس مشترکان به وسیله مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت نیز اشاره نمود و ادامه داد: از این تعداد تماس بیش از 221 هزار تماس به وسیله سامانه گویا و بیش از 21 هزار تماس نیز به وسیله کارشناسان مپرا پاسخ گویی و رسیدگی شده است.

این مسئول بیشترین تعداد تماس ها با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به ترتیب مربوط به قطعی، اعلام شکستگی و دریافت خدمات پرداخت قبض و امور مشترکان مطرح نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خرید انشعاب، دریافت خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره، گزارش افت فشار آب، کیفیت آب و تماس صوتی از دیگر دلایل تماس مشترکان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت بوده است.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1633

به "افزایش 14 درصدی تعداد حوادث آب در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 14 درصدی تعداد حوادث آب در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید