مرکز خرید مروارید ، بازار بزرگ کیش

به گزارش مجله یگانه، مرکز خرید مروارید کیش

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز خرید مروارید کیش ، یکی از مزاکز خرید محبوب در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید مروارید ، بازار بزرگ کیش

کیش، جزیره ای بکر و دوست داشتنی که هر گردشگری را با لبخند رضایت به خانه برمی گرداند. این جزیره از زیباترین و لوکس ترین مقاصد تفریحی در کشور است. از آنجایی که کیش یکی از مراکز اصلی تفریحی و گردشگری است؛ طبیعتا مراکز خرید زیادی در آن وجود دارند که یکی از آنها، مرکز خرید مروارید کیش است. این پاساژ یکی از مراکزی است که گشت و گذار در آن لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و می توانید انواع اقسام لوازم مورد احتیاج خود را از این مرکز خریداری نمایید.

مرکز خرید مروارید کیش (Morvarid Shopping Center) مانند مرواریدی در دریای بی کران کیش می درخشد و می تواند انتخابی مناسب برای خاص پسندان باشد. این مرکز خرید فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیاری را در خود جای داده و می توانید اجناس گران قیمت و بعلاوه مقرون به صرفه قیمت را از آن بخرید. گفتنی است که مروارید از جمله بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش است و از این رو بسیاری از گردشگران در سفر به کیش از آن تماشا می نمایند.

این مرکز خرید سازه ای مدرن و لوکس با یک معماری اصیل و باستانی است و با بیش از 27 هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جزیره کیش است که در یک طبقه، در سال 1373 احداث شد. این مجموعه با الهام از بناهای دوره هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل 208 غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می گردد و یک رستوران، یک کافی شاپ و یک کافی نت نیز در آن جای گرفته اند.مغازه های بازار مروارید کیش با الهام از معماری کهن ایران و بناهای هخامنشی ساخته شده است که هشت بازارچه مختلف و 12 درب ورودی دارد. این بازارچه ها با نام های قدیمی مانند پرسپولیس، بیستون، پاسارگاد، آریا، ایران، تیسفون، آپادانا و پارس نام گذاری شده است. کیفیت و قیمت اجناس مختلف در این مرکز خرید مناسب بوده و به همین علت گردشگرانی که به این جزیره سفر می نمایند، بازدید از این مرکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند.

دسترسی

آدرس: این پاساژ در استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مروارید، شهرک صدف واقع شده است.

تلفن تماس: 07644458888

وب سایت رسمی: morvaridcenter.com

ساعت کار پاساژ مروارید کیش: از مزیت های این پاساژ، باز بودن آن در تمام روزهای هفته می باشد. ساعت کاری پاساژ مروارید از ساعت 9 صبح تا 13:30 و 17:30 تا 23 است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1849

به "مرکز خرید مروارید ، بازار بزرگ کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید مروارید ، بازار بزرگ کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید