ال جی با دستگاه جدیدش در داخل آپارتمان ها، شما را پرورش دهنده گیاه و سبزی می نماید!

به گزارش مجله یگانه، شرکت ال جی به آرامی در حال ورود به یک عرضه کاملا جدید و ناآشنا است: پرورش سبزیجات و گیاهان در خانه!

ال جی با دستگاه جدیدش در داخل آپارتمان ها، شما را پرورش دهنده گیاه و سبزی می نماید!

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این شرکت کره ای می خواهد در نمایشگاه CES 2020 اولین تجهیزات باغبانی درون خانه خود را رونمایی کند. یک دستگاه ماژولار که در نمای اول شبیه به یخچال و فریزرهای ساید بای ساید است ولی می تواند با تطبیق دادن دما و نور، امکان پرورش گیاهان را فراهم کند.

این دستگاه سعی می نماید شرایط آب وهوایی فضای باز را به وسیله چراغ های روشنایی LED حساس به زمان، گردش هوا و پرتاب دانه های ریز آب، بستری برای پرورش گیاهانی مانند کاهو، ریحان، آروگولا و غیره فراهم می نماید.

هنگامی که این دستگاه را خریداری و در خانه قرار می دهید؛ همه کاری که باید انجام دهید؛ کاشتن بذر گیاه در ظرف حاوی کود است. پس از آن، با اپلیکیشن موبایل می توانید به گیاه خود رسیدگی کنید.

ال جی می گوید لازم نیست شما یک باغبان حرفه ای باشید یا پیش از این تجربه کشت و پرورش گیاهان و سبزیجات را داشته باشید؛ همه افراد مبتدی می توانند با دستگاه جدید باغبانی ال جی گیاهان مورد علاقه خود را پرورش دهند.

باغچه ای در آپارتمان

اولین دستگاه باغبانی درون خانه ال جی دارای 24 محفظه برای کشت بذر گیاهان است. ال جی می گوید این فضا برای جلب رضایت یک خانواده 4 نفره کافی است. تعیین نیست ال جی طبق چه معیاری این ادعا را نموده است ولی احتمالا منظورش تنوع علاقه ها یا رژیم غذایی یک خانواده 4 نفره برای پرورش سبزیجات است.

این دستگاه برای ساکنین آپارتمان ها و افرادی که دوست دارند یک باغچه کوچک خانگی داشته باشند ولی هیچ گونه فضای بازی در خانه ندارند؛ طراحی شده است. همین طور، افرادی که نمی خواهند درگیر خاک و علف های هرز شوند یا اصول باغبانی سنتی را نمی دانند؛ مشتری محصول جدید ال جی خواهند بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره هزینه یا زمان عرضه آن ارائه نشده است. احتمالا، ال جی این اطلاعات را برای نمایشگاه CES هفته های آینده نگه داشته است. انتظار نداریم هزینه این دستگاه باغبانی ارزان باشد و احتمالا مشابه دیگر تجهیزات و لوازم خانگی این شرکت، گران قیمت خواهد بود.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 150

به "ال جی با دستگاه جدیدش در داخل آپارتمان ها، شما را پرورش دهنده گیاه و سبزی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی با دستگاه جدیدش در داخل آپارتمان ها، شما را پرورش دهنده گیاه و سبزی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید