انتاریو در سال 2019 می تواند مهاجران بیشتری را برای اقامت دائم انتخاب کند

به گزارش مجله یگانه، استان انتاریو یکی از استان های پر جمعیت کانادا است و ما به خوبی می دانیم که سالانه بسیاری از همراهان خبرنگاران همچون سایر متقاضیان سراسر دنیا این استان را برای زندگی و مهاجرت انتخاب می نمایند. از این رو خبر خوبی برای علاقه مندان به مهاجرت به کانادا و به ویژه انتاریو داریم. در نوترین خبرها اعلام شده است که استان انتاریو در سال 2019 قادر خواهد بود 6900 مهاجر نو را به وسیله برنامه مهاجرت استانی خود جهت اقامت دادم انتخاب کند.

انتاریو در سال 2019 می تواند مهاجران بیشتری را برای اقامت دائم انتخاب کند

برنامه مهاجرت استانی کانادا یا به اختصار PNP به بعضی از استان ها و نواحی کانادا (9 استان و 2 ناحیه) اجازه می دهد تا برای بر طرف کردن خلاء نیروی کار، سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت را برای اقامت دائم انتخاب نمایند. سال گذشته برنامه مهاجرت استانی انتاریو 6600 متقاضی مهاجرت را انتخاب کرد. این برنامه 250 متقاضی دیگر هم در انتهای سال 2018 انتخاب کرد و مجموع منتخبین را به 6850 نفر رساند.

در عین حال استان انتاریو خواستار این است که هزار نفر به سهمیه سال 2019 افزوده گردد و به عبارتی تعداد منتخبین در امسال به 7600 رسد. انتاریو اعلام نموده است که این افزایش به خاطر احتیاج مبرم برنامه مهاجرت استانی است. در سال 2019، 6650 متقاضی انتخاب می شوند و هم 250 جای خالی برای کارگران خارجی موقت با سطح مهارت میانه (TFW) در نظر گرفته خواهد شد. این را اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در روز 12 مارس اعلام نموده است.

بخش عمده دعوتنامه ها به وسیله راستاهای مهاجرتی مختلف OINP منجمله راستا اولویت های سرمایه انسانی که مرتبط با اکسپرس انتری است صادر خواهد شد. البته انتاریو سه راستا مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دیگر هم دارد که عبارت اند از : Federal Skilled Worker Class, Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

راستاهای مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو به این استان اجازه می دهند تا در صف انتظار در پی متقضیان واجد شرایط و معیارهای استانی و فدرال بگردد و آنها را برای اقامت دائم انتخاب کند.

آندسته از کاندیدهایی که برای اقامت دائم از طرف انتاریو کاندید استانی می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی دریافت می نمایند و این می تواند آنها در اول صف برای انتخاب جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا قرار دهد.

راستا اولویت های سرمایه انسانی فعال ترین راستا مهاجرتی انتاریو در سال 2018 بود. لازم به ذکر است استان انتاریو چند راستا مهاجرتی هم دارد که مستقل از اکسپرس انتری فعالیت می نمایند. از آن میان می توان به Employer Job Offer: International Student Stream اشاره نمود که در سال 2018 بیشترین تعداد متقاضیان را انتخاب نمود. پس از آن Masters Graduate Stream واقع شده است که 1215 دعوتنامه را برای متقاضیانی که از یکی از دانشگاه های واجد شرایط انتاریو در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده بودند صادر کرد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1285

به "انتاریو در سال 2019 می تواند مهاجران بیشتری را برای اقامت دائم انتخاب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتاریو در سال 2019 می تواند مهاجران بیشتری را برای اقامت دائم انتخاب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید