ویزای تضمینی کانادا ممکن است؟

به گزارش مجله یگانه، آیا دادن تضمین توسط مشاورین مهاجرت ممکن است؟ آیا از نظر قوانین مهاجرت کانادا اساسا وکیل یا مشاور می تواند در مورد نتیجه اطمینان داشته باشد؟ آیا متقاضی می تواند توقع داشته باشد که ویزای او به صورت تضمینی گرفته گردد؟

ویزای تضمینی کانادا ممکن است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این بحث ها و سوالات روزانه توسط بسیاری از متقاضیان و مشاورین پرسیده می گردد. در این مقاله با اشاره به قوانین رسمی مهاجرت به این امر می پردازیم. در ابتدا احتیاج است که در مورد مشاورین و وکلای مهاجرت به کانادا نکاتی را اشاره کنیم. همانطورکه قبلا در مقالاتی اشاره شد، سه گروه از افراد قانونا اجازه دارند که بابت ارائه خدمات مهاجرت از متقاضیان وجه دریافت نمایند. پس اگر فردی جز این سه گروه نباشد، اصل موضوع زیر سوال است و رابطه از نظر کانادا غیر قانونی بوده و هم وکیل و موکل او طبق قوانین مهاجرت کانادا متخلف هستند. پس ما در مورد مشاورین و وکلای غیر رسمی نظری نمی دهیم چون تحت هیچ سازمانی فعالیت نمی نمایند و تحت نظر نیستند. (البته امکان معرفی آنها به اداره مهاجرت کانادا به عنوان متخلف وجود دارد)

در مورد مشاورین رسمی هم سه گروه مجاز شامل وکلای کانادایی، وکلای کبکی، و اعضای سازمان ICCRC قبلا مفصلا اشاره شده اند. افراد مجاز برای انجام

امور مهاجرت کانادا

اما دادن تضمین نتیجه ویزای کانادا

وکلا تحت نظارت سازمان های مربوطه در استان خود هستند. در تمامی استان های کانادا، وکلا مجاز به دادن تضمین در نتیجه نمی باشند.

در مورد مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا نیز، طبق قوانین سازمان نظارت بر مشاورین مهاجرت کانادا ICCRC، دادن هر گونه تضمین در مورد نتیجه به متقاضیان غیر قانونی می باشد. حتی مشاورین مهاجرت در مورد کوچکترین مسائل امکان دادن تضمین ندارند. این تضمین ممکن است در مورد زمان پروسسینگ پفراینده ها باشد، یا در مورد دریافت نتیجه مورد نظر متقاضی یا مشاور. هر نوع تضمینی از نظر شورای نظارت غیر قانونی است.

نقش وکلا و مشاورین

استخدام وکیل یا مشاور در هیچ کدام از برنامه های مهاجرتی الزامی نیست. البته استخدام وکیل یا مشاور می تواند تاثیر خیلی مهمی در فرایند پفراینده داشته باشد. این تاثیر به معنی تسریع رسیدگی به پفراینده نیست. زیرا با استخدام وکیل سرعت رسیدگی به پفراینده تغییر نمی کند. بلکه وکلا و مشاورین با شناخت عمیق تر از قوانین و همچنین بهره گیری از تجربیات قبلی می تواند جهت هموارتری را برای متقاضیان ایجاد نمایند و شانس پیروزیت آنها را افزایش دهند.

مشاور رسمی در شرکت خبرنگاران

شرکت خبرنگاران با بهره گیری از مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا سابقه درخشانی در اخذ انواع ویزا داشته است. هم اکنون آقای مرتضی هماپور، مشاور رسمی عضو سازمان ICCRC با تجربه هزاران پفراینده پیروز به همراه تیم وکلا و مشاورین رسمی دیگر در شرکت خبرنگاران به عزیزان علاقه مند خدمات ارایه می نمایند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 491

به "ویزای تضمینی کانادا ممکن است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای تضمینی کانادا ممکن است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تضمینی کانادا ممکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید