اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران برگزار می گردد

به گزارش مجله یگانه، تهران (پانا) - بیست و هشتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران به میزبانی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار خواهد شد.

اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، اسفندماه امسال میزبان بیست و هشتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران خواهد بود.

این کنفرانس به صورت مجازی در روزهای 11 تا 13 اسفندماه برگزار می گردد و علاقه مندان تا تاریخ 29 آذرماه می توانند آثار پژوهشی خود را به صورت چکیده مبسوط به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

کنفرانس هسته ای ایران که به صورت سالانه با مدیریت انجمن هسته ای برگزار می گردد، بزرگترین رویداد علمی کشور در حوزه هسته ای است که امسال برای اولین بار به صورت بین المللی برگزار می گردد.

محورهای این کنفرانس شامل طیف وسیعی از موضوعات فنی و تخصصی است که یکی از جدیدترین محورهای آن، آنالیز موضوعات راهبردی و حقوقی است که زمینه حضور متخصصین فعال و علاقه مند برای مشارکت در این کنفرانس را فراهم نموده و موضوعات مختلفی همانند مدیریت هسته ای، حقوق هسته ای، امنیت هسته ای و پادمان را دربر می گیرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس به آدرس ICNST.NSI.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1403

به "اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید