اگر این ویژگی ها را دارید، شما یک فرد شیک هستید

به گزارش مجله یگانه، برخی ها به علت فرم بدنی که دارند و زیبایی بیشتر از معمول همواره به چشم ما خوش تیپ می آیند.

اگر این ویژگی ها را دارید، شما یک فرد شیک هستید

مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیک پوش بودن نه پوشیدن لباس های گران قیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیک پوشی ندارد برای شیک پوش بودن یک سری راز و ترفند وجود دارد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع ویژگی های افراد شیک می پردازیم.

ویژگی های افراد شیک

ریسک پذیر هستند

افراد خوش تیپ اجازه ریسک کردن به خودشان می دهند. آن ها اول به خودشان اهمیت می دهند و بعد به دیگران. شاید ده بار نحوه لباس پوشیدنشان نمره منفی بگیرد و حتی هیچ وقت تایید نشود اما آن ها راه خودشان را می فرایند و روزی سبک و استایل شان را برای دیگران عادی و پذیرفته می نمایند و از طرفی آن را پخته تر می نمایند.

به جزییات اهمیت می دهند

افراد خوش تیپ نه فقط به لباس اصلی که می پوشند بلکه به اکسسوری ها و کیف و کفش و همه جزییات هم اهمیت می دهند. آن ها شاید 5 دست لباس بیشتر نداشته باشند اما می دانند که برای این 5 دست بهتر است با چه چیزهایی آن ها را هماهنگ نمایند.

کپی کاری نمی نمایند

خوش تیپ ها هر چیزی که می بینند را دقیقا روی خودشان اجرا نمی نمایند. آن ها می دانند که باید تغییری در لباس ها بدهند تا به آن ها بیاید. یکی از اشتباه های بیشتر ما این است که فکر می کنیم اگر لباسی به تن دیگری بیاید، حتما به ما هم می آید اما به هیچ وجه این طور نیست و حتما باید فرم و استایل بدن خودمان را بشناسیم.

حساسیت ندارند

شاید فکر کنید که خوش تیپ ها همان برندپوش ها هستند؛ درست است که برندهای معروف، لباس هایشان از کیفت و دوخت و طراحی های به روزی برخوردار هستند اما تعداد بسیار محدودی هستند که می توانند لباس برند داشته باشند. خوش تیپ های واقعی خیاط های فروشگاه های خوب و ناشناس را پیدا می نمایند، آن ها از هیچ فروشگاهی نمی ترسند و تقریبا به هر کجایی که می فرایند شم قوی دارند برای اینکه لباس خاصی را پیدا نمایند و بر اساس سلیقه خودشان استایل شان را بسازند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب عطرهایی که در تابستان باید بزنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1612

به "اگر این ویژگی ها را دارید، شما یک فرد شیک هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر این ویژگی ها را دارید، شما یک فرد شیک هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید