این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو است!

به گزارش مجله یگانه، در فاصله کمتر از یک ماه به برگزاری رویداد تازه اپل، شایعات آیفون 15 در حال افزایش است. یکی از تغییرات مهم آیفون های سال جاری، حذف درگاه لایتنینگ و استفاده از USB-C خواهد بود.

این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو است!

تصاویر ماکت واقعی آیفون 15 پرو که بر اساس شایعه ها و با ابعاد دقیق فراوری شده اند، این گوشی پرچمدار را از زوایای مختلف نمایش می دهند. این تصاویر نخستین بار در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شدند.

در یکی از تصاویر می بینیم که آیفون نو اپل به درگاه USB-C مجهز است. اپل از سال ها پیش که دربرابر اضافه کردن USB-C به آیفون مقاومت می نماید، اما با فشار اتحادیه اروپا انتها مجبور شد درگاه شارژ آیفون را تغییر دهد. افزون بر آیفون 15 پرو، سه گوشی دیگر خانواده آیفون 15 به همین درگاه مجهز خواهند بود.

در یکی از تصاویر، آیفون 15 پرو را از نمای جلو می بینیم. کاهش حاشیه های نمایشگر، مهم ترین تغییر پنل جلویی است. در بالای صفحه دو حفره می بینیم که اپل به شیوه نرم افزاری فاصله بین آن ها را تاریک می نماید. این حفره کپسولی که داینامیک آیلند نام دارد، سال جاری در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز استفاده خواهد شد.

پنل پشتی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس احتمالاً کمی انحنا خواهد داشت تا کاربر بتواند گوشی را ساده تر در دست نگه دارد. طراحی دوربین پشتی تغییر نمی نماید تا همان فرم نمادین که نخستین بار در آیفون 11 پرو دیدیم، حفظ گردد.

بر اساس شایعه ها، قیمت آیفون 15 در بازارهای خارج از آمریکا افزایش می یابد. احتمالاً در آمریکا نیز شاهد افزایش قیمت گوشی خانواده آیفون 15 خواهیم بود.

اپل احتمالاً مراسم رونمایی آیفون 15 را 22 شهریور برگزار می نماید. فعلاً دعوت نامه مراسم برای هیچ رسانه ای ارسال نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1789

به "این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید