بازی تازه سری Crazy Taxi دنیا باز و چندنفره خواهد بود

به گزارش مجله یگانه، شرکت سگا (Sega) اعلام نموده است که بازگشت مورد انتظار سری Crazy Taxi در اقلب یک بازی دنیا باز و چندنفره خواهد بود.

بازی تازه سری Crazy Taxi دنیا باز و چندنفره خواهد بود

ویدیوی تازهی از مصاحبه با توسعه دهندگان بازی به تازگی منتشر شده که شامل نقل قول هایی از تیم سگا در خصوص این ریبوت و بعلاوه تصاویر مختصری از بازی است. کلیپ هایی از چندین تاکسی زرد رنگ در حال مسابقه و ماشین های پلیس در تعقیب آن ها نیز وجود دارد. گهی های شغلی در صفحه استخدام مربوط به بازی خاطرنشان می نمایند که بازی در موتور آنریل انجین (Unreal Engine) در حال توسعه است و سگا انتظارات زیادی برای موفقیت بازی در سطح دنیای دارد. این ناشر قبلا پروژه را از نوع AAA توصیف نموده است که نشان می دهد منابع و بودجه زیادی را پشت سر آن گذاشته است.

طبق ترجمه منتشر شده از نقل قول های تیم توسعه، سگا در حال حاضر در حال آزمایش نحوه عملکرد گیم پلی سنتی Crazy Taxi به صورت چندنفره، با مکانیک های تازه و نامشخص است. نقشه بازی نیز ظاهرا بار دیگر از ساحل غربی و آفتابی ایالات متحده الهام گرفته شده است و به صورت دنیا باز در دسترس خواهد بود.

پروژه تازه Crazy Taxi سگا در کنار نسخه های تازه جت ست رادیو (Jet Set Radio)، گلدن اکس (Golden Axe)، شینوبی (Shinobi) و شورش در شهر (Streets of Rage) که قرار است طی چند سال آینده از راه برسند، یکی از پنج بازی تازه در سری های کلاسیک بود که در دسامبر گذشته معرفی گردید. ناشر بازی گفته است که پس از تبدیل موفقیت آمیز سونیک به یک برند قدرتمند، میخواهد سری بعدی را از کاتالوگ گسترده خود پیدا کند.

مجموعه تاکسی دیوانه، شما را پشت فرمان یک تاکسی و در ماموریت های غیرقانونی قرار می دهد. پیروی از قوانین هدایت و رانندگی در این سری معنایی ندارد و وقت طلاست چرا که هر چه رانندگی دیوانه نماینده تر باشد، کرایه های شما نیز به همان نسبت بیشتر است. این مجموعه در سال 1999 برای آرکید عرضه شد و بازیکنان را به سانفرانسیسکو برد. برداشتن مسافران و رساندن آن ها به مقصد با سرعتی سرسام آور، اصلی ترین عنصر گیم پلی بازی است. بعلاوه طنز نامتعارف و فضای پر جنب و جوش، چیزی است که واقعا Crazy Taxi را متمایز می نماید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1403 بروزرسانی: 19 تیر 1403 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1823

به "بازی تازه سری Crazy Taxi دنیا باز و چندنفره خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه سری Crazy Taxi دنیا باز و چندنفره خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید