جاذبه های گردشگری ایتالیا در سال 2020

به گزارش مجله یگانه، از کشور نقلی واتیکان تا پارو زدن در ونیز ایتالیا سال ها تمدن فرهنگی در خود جای داده که بهترین مقصد برای سفر است

جاذبه های گردشگری ایتالیا در سال 2020

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جاذبه های گردشگری ایتالیا انسان را به تاریخ فرهنگی بشر می برد ایتالیا به دلیل قرار گیری در میان آب های مدیترانه عموما دارای آب و هوای بسیار مناسب و همچنین جاذبه های طبیعی بسیار دیدنی ای است که می تواند تجربه لذت بخشی را برای گردشگران به وجود بیاورد با خبرنگاران در ادامه همراه باشید

آنالیز ساحل آمالفی Amalfi Coast

بدون شک یکی از اولین جاذبه های گردشگری ایتالیا که تماشای آن می تواند شما را حیرت زده کند، ساحل آمالفی در امتداد لبه جنوبی شبه جزیره سورنتین است که در منطقه کامپانیا ایتالیا واقع شده است. در واقع ساحل آمالفی یک خط ساحلی به میزان 50 کیلومتر است که 13 شهر کوچک را در دل خود جای داده است.

آنالیز کانال عظیم ونیز Grand Canal

شهر ونیز حتما به گوشتان خورده است! با این حال در این شهر یک خیابان اصلی و عظیم موسوم به کانال وجود دارد که بی شک می توان آن را یکی از بهترین و مناسب ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا دانست. دو طرف کانال های ونیز تالاب ها و ابگیرهای بسیار زیبایی وجود دارد که به زیبایی این شهر افزوده است، با این حال این کانال که طول آن به 3.8 کیلومتر می رسد در وسط شهر و به شکل حرف وارونه S واقع شده است.

جاذبه های گردشگری شهر فلورانس Florence

سفر به این شهر ، که جاذبه های گردشگری ایتالیا را در خود جمع نموده خاطره های بسیار جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از معروف ترین و بهترین جاذبه های دیدنی این شهر می توان به تعمیدگاه سان جیوانی، دومو کلیسای جامع فلورانس، موزه آثار کلیسای جامع، گالری اوفیتزی، کلیسای سانتا ماریا نووِلا، پونته وچیو، باغ های بابولی، موزه ملی بارگلو اشاره کرد.

برج لنین یا برج پیزا (Leaning Tower of Pisa)

برج لنین یا برج پیزا یکی از معروف ترین برج های کج در کشور ایتالیا است که بر اساس محاسبات اشتباه یک معمار به صورت کج ساخته شده است. این برج به یکی از معروف ترین برج های دنیا تبدیل شده و همیشه گردشگران بسیار زیادی برای تماشای این برج به ایتالیا سفر می نمایند.

دریاچه کومو (Lake Como) یا لاریو

کومو Como نام شهرستانی است که در 25 کیلومتری میلان واقع شده است، در کنار این شهرستان دریاچه ای با مساحت 146 کیلومتر وجود دارد که به صورت Y اما به صورت برعکس باعث ایجاد جذابیت های دیدنی و ظاهری به این منطقه شده است که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا است. در کنار این دریاچه می توان روستای بسیار زیبای کومو و در سوی دیگر آن را می توان طبیعت کوهستانی آلپ را مشاهده نمود.

واتیکان

واتیکان در واقع منطقه ای درون شهر رم است و طبق پیمانی که در سال 1929 بین کلیسای کاتولیک و دولت ایتالیا امضا شد، به عنوان یک کشور مستقل شناخته می گردد. واتیکان از دیرباز مرکز کلیسای کاتولیک و محل زندگی پاپ (رهبر کاتولیک های دنیا) بوده است. همین موضوع باعث شده تا جاذبه های گردشگری متعددی در این دولت شهر وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه های گردشگری ایتالیا مطلب ونیز؛ شهر روی آب را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 703

به "جاذبه های گردشگری ایتالیا در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ایتالیا در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید