تور مکزیک ارزان: حرکت هزاران مهاجر به سمت مرز مکزیک با آمریکا

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- نزدیک به سه هزار مهاجر در چارچوب کاروان برای آزادی، شأن و صلح طی روز های پایانی هفته به سمت مرز مکزیک و آمریکا حرکت کردند.

تور مکزیک ارزان: حرکت هزاران مهاجر به سمت مرز مکزیک با آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به گزارش راپتلی، نزدیک به سه هزار مهاجر که بیشتر آن ها از کشور های هاییتی، السالوادور، هندوراس و گواتمالا هستند، در چارچوب کاروان برای آزادی، شأن و صلح طی روز های پایانی هفته به سمت مرز مکزیک و آمریکا حرکت کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت ما در اینجا به عنوان افراد صلح طلب حاضر شده ایم، و هیچ یک در پی خشونت نیستیم. ما برای دزدی یا انجام اعمال خلاف نیامده ایم. آنچه می خواهیم، راستای آزاد است و این خواسته را از صمیم قلب می خواهیم.

بسیاری از مهاجران نیز که به دلیل دشواری این سفر دچار آسیب و بیماری های عفونی شده بودند، در طول راستا از خدمات درمانی برخوردار شدند.

این افراد، حرکت خود را روز شنبه شروع کردند و در طول راستا، از سد ایجاد شده به وسیله نیرو های پلیس ایالتی به زور عبور کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1367

به "تور مکزیک ارزان: حرکت هزاران مهاجر به سمت مرز مکزیک با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: حرکت هزاران مهاجر به سمت مرز مکزیک با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید