حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

به گزارش مجله یگانه، دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید که تیمش باید در ملاقات هفته آینده، شکست مقابل پرسپولیس را جبران کند.

حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم فوتبال نساجی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوب بازی کردیم، با وجود اینکه بازیکنان جوانی در ترکیب داشتیم و خیلی از آنها برای اولین بار در استادیوم آزادی و این چمن بازی می کردند. بازی هفته قبل ما در استادیوم ساری، شرایط خوبی نداشت و این خودش معضل بزرگی است.

وی ادامه داد: به شخصه اعتقاد ندارم چون خیلی پاس دادیم، دویدیم یا موقعیت داشتیم، خوب بازی کردیم. مهم 3 امتیاز است که نتوانستیم به آن 3 امتیاز یا حداقل یک امتیاز که لیاقتش را داشتیم بودیم، برسیم. فوتبال همین است، الان هم در هفته دوم هستیم و هیچ اتفاقی رخ نداده و راه طولانی داریم که می توانیم در آینده جبران کنیم.

دروازه بان نساجی در مورد اینکه مقابل تیم سابق بازی کرد، گفت: این صحبت کلیشه ای شده، اما پرسپولیس خانه من است و نساجی خانه دومم. این بازی همواره یک صندلی خاص برای من دارد. به تیم پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم. با این حال ما باید برویم و هفته آینده این بازی را جبران کنیم.

حقیقی در مورد تأثیر زمین چمن آزادی روی کیفیت بازی گفت: در قائمشهر زمین خوبی نداریم و آن زمین شرایط بازی ندارد. از زمین خشکی که یک قسمت هایی خشک است و یک قسمت چمن دارد، به استادیوم آزادی آمدیم. اینجا هم موقع گرم کردن چمن خشک بود، اما وقتی برای بازی آمدیم چمن خیس بود. این مسائل در بازی تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1380

به "حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید