بمب پرسپولیس عمل نکرد ، خاموشی مهره پر سر و صدای سرخ ها

به گزارش مجله یگانه، سعید صادقی که در لیگ انتظارات را برآورده نکرده، مهم ترین مسابقه حذفی پرسپولیس را هم از دست داد.

بمب پرسپولیس عمل نکرد ، خاموشی مهره پر سر و صدای سرخ ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، معاینات پزشکی نشان داد حدس و گمان های اولیه در خصوص مصدومیت سعید صادقی درست بوده و این بازیکن 3هفته دور از میادین خواهد بود. به این ترتیب هافبک 30ساله پرسپولیس ملاقات بسیار مهم این تیم در برابر سپاهان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دست خواهد داد؛ مسابقه ای که روز چهارشنبه برگزار می گردد و با توجه به اتفاقات هفته های اخیر برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. شاید اغراق نباشد اگر این ملاقات را مهم ترین بازی پرسپولیس در جام حذفی بدانیم، اما صادقی در چنین میدانی غایب است و نمی تواند یاری حال تیمش باشد. او که به تازگی از بند یک مصدومیت رها شده بود، در جریان ملاقات با طرفدار بار دیگر آسیب دید و این احتمال وجود دارد که تا انتها سال خورشیدی جاری قادر به همراهی سرخپوشان نباشد.

غیبت صادقی در جام حذفی، در حالی است که این بازیکن در لیگ برتر هم پیروز نشده انتظارات را برآورده کند. حتما به یاد دارید که صادقی ابتدای فصل با سر و صدای بسیار زیادی به پرسپولیس پیوست. او که پارسال در پیراهن گل گهر عنوان برترین پاسور فصل را از آن خود کرد، در ابتدای لیگ بیست ودوم مورد توجه پرسپولیس نهاده شد و بعضی روایت ها حتی حاکی از آن است که با تشریفات و بادیگارد در محل عقد قرارداد حاضر شد! خروجی آن همه قیل و قال اما، تا اینجا به ثمر رساندن تنها 2گل در یک بازی لیگی بوده که ارسال یک پاس گل را هم باید به آن افزود؛ یک آمار به شدت ناامیدکننده که هر بازیکن معمولی و جوانی می توانست آن را در پرسپولیس به ثبت برساند.

از این جهت به نظر می رسد صادقی را هم باید در زمره بمب های عمل نکرده فصل نقل وانتقالات به شمار آورد. از این دست بازیکنان در فوتبال ایران زیاد داشته ایم؛ کسانی که در تابستان با سر و صدای زیاد راهی تیم های بزرگ می شوند اما در عمل کار چندانی از پیش نمی برند. مرتضی تبریزی، امین قاسمی نژاد و خیلی های دیگر همین شرایط را داشتند. آیا سعید صادقی نفر آخر این لیست خواهد شد یا می تواند در بازه زمانی به جای مانده از فصل، خودش را نجات بدهد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1721

به "بمب پرسپولیس عمل نکرد ، خاموشی مهره پر سر و صدای سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب پرسپولیس عمل نکرد ، خاموشی مهره پر سر و صدای سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید