شروع قرنطینه سخت&zwnjتر پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از امروز پس از یک روز استراحت در کمپ تیم های ملی فوتبال ایران برای استفاده هرچه بهتر فینالیست لیگ قهرمانان 2020 آسیا از امکانات این مجموعه پیگیری می گردد.

شروع قرنطینه سخت&zwnjتر پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی تمرینات خود را شروع می نمایند که هفته گذشته نخستین اردوی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه تیمی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا پشت سر گذاشتند.

اردوی دوباره سرخپوشان از فردا چهارشنبه با قرنطینه سخت تر اعضای این تیم شروع می گردد تا بازیکنان این تیم برای هواخوری در مجموعه هتل نیز نتوانند بطور انفرادی از محل اسکان خود خارج شوند. اعضای کادر فنی، تدارکات و پزشکی پرسپولیس هم باید از این موضوع تبعیت نموده و برای خروج از اردو مجوز افشین پیروانی، مدیر تیم را بگیرند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در دوره جدید قرنطینه خود دوباره تست کرونا می دهند تا از سلامتی آنها اطمینان حاصل گردد.

بازیکنان این تیم که بلافاصله پس از بازی با ذوب آهن در 22 آذرماه، برای استراحت به منزل های خود خواهند رفت حق خروج از منزل را ندارند تا آماده پرواز 23 آذرماه این تیم به قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس 29 آذرماه ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمان منطقه شرق در استادیوم الجنوب کشور قطر برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 875

به "شروع قرنطینه سخت&zwnjتر پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع قرنطینه سخت&zwnjتر پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید