پنجعلی: پرسپولیس قبل از رفتن به قطر باید یک بازی انجام می&zwnjداد، دلیلی برای ترس از اولسان وجود ندارد

به گزارش مجله یگانه، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم تا قبل از سفر به قطر باید یک بازی رسمی در لیگ برتر انجام می‌داد.

پنجعلی: پرسپولیس قبل از رفتن به قطر باید یک بازی انجام می&zwnjداد، دلیلی برای ترس از اولسان وجود ندارد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در بازی نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه همه چیز در پرسپولیس خوب است و تیم هم آرامش دارد. من دلم به قهرمانی پرسپولیس در آسیا روشن است و بازیکنان ایرانی همواره در چنین مسابقاتی یک کار عظیم را با غیرت ایرانی انجام داده‌اند. من بدون تعصب می‌گویم که پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد.

وی در خصوص لغو دو بازی پرسپولیس برابر نساجی و ذوب‌آهن در لیگ برتر توضیح داد: من معتقدم که پرسپولیس باید قبل از رفتن به قطر یک بازی رسمی در لیگ برتر انجام می‌داد تا در شرایط مسابقه قرار داشته باشد. البته الان موقع حرف زدن در خصوص این مسائل نیست و ما باید به تیم انرژی مثبت بدهیم و دعا کنیم که پرسپولیس قهرمانی در آسیا را به دست بیاورد.

آیا غیبت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس ضربه نخواهد زد؟، پنجعلی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: غیبت بعضی بازیکنان در این مدت تا حدودی تأثیر خودش را نشان داده است، ولی پرسپولیس کار تیمی را به خوبی انجام می‌دهد. مسئله مهم دیگر هم این است که بازیکنان جانشین هم توانستند خودشان را نشان دهند. من امیدوارم در بازی فینال که به صورت تک بازی برگزار می‌گردد، پرسپولیس به هدفش برسد. اگر هم قرار باشد به تماشاگران اجازه حضور در استادیوم داده گردد قطعاً این موضوع می‌تواند به سود پرسپولیس باشد، چون حمایت تماشاگران ایرانی در قطر یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره تقابل این تیم با اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان گفت: در این چند روز بحث‌های زیادی مطرح شد که کدام تیم برای پرسپولیس رقیب آسان‌تری است، ولی به عقیده من وقتی در مسابقاتی با این سطح بالا حاضر می‌شوید این مسائل زیاد مهم نیست. شما دیدید که تیم ژاپنی نزدیک بود اولسان را حذف کند. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان گردد فرقی ندارد برابر کدام تیم قرار می‌گیرد. اولسان تیم باکیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد، ولی پرسپولیس هم تیم پرقدرتی است و‌ دلیلی ندارد بچه‌های ما از اولسان بترسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 833

به "پنجعلی: پرسپولیس قبل از رفتن به قطر باید یک بازی انجام می&zwnjداد، دلیلی برای ترس از اولسان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: پرسپولیس قبل از رفتن به قطر باید یک بازی انجام می&zwnjداد، دلیلی برای ترس از اولسان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید