چرا علی علیپور به درد پرسپولیس نمی خورد؟

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران: پرسپولیس پیش از مصدومیت عیسی آل کثیر، مهاجم اصلی اش، به شدت در تلاش بود تا هر طور شده یکی دو مهاجم تازه را به خدمت بگیرد. حالا که عیسی آل کثیر مصدوم شده و فصل را از دست داده این نیاز به مهاجم، شدت بیشتری در باشگاه پرسپولیس به خود گرفته است.

چرا علی علیپور به درد پرسپولیس نمی خورد؟

به گزارش خبرنگاران، پیش از این از گزینه های زیادی برای خط حمله پرسپولیس نام برده می شد که نام علی علیپور هم در بین آن ها دیده می شد. مهاجم سابق همین باشگاه، این روز ها در پرتغال حضور دارد و برای ماریتیمو به میدان می رود. علیپور در هفته های اخیر، پالس های زیادی برای بازگشت به پرسپولیس فرستاده، ولی واقعیت این است که در این مقطع از فصل علی علیپور به درد تیم پرسپولیس نمی خورد.

نه اینکه علیپور مهاجم بدی باشد و اتفاقا در مقایسه با مهاجمان به جای مانده پرسپولیس گزینه به مراتب بهتری است، ولی از آنجا که پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و علیپور هم فعلا تا پایان فصل با ماریتیمو قرارداد دارد پس منطقی به نظر نمی رسد که پرسپولیس برای بازگرداندن مهاجم سابقش، علاوه بر تامین دستمزد این بازیکن، هزینه ای به باشگاه ماریتیمو برای فسخ قرارداد این بازیکن در جابجایی زمستانی دهد.

به عبارتی یحیی می تواند این هزینه را صرف خرید بازیکنی نو و با کیفیت کند و از طرفی در انتهای فصل علی علیپور را به صورت رایگان به تیم برگرداند تا در تابستان، با قدرت بیشتری مهیای رقابت های فصل نو لیگ قهرمانان آسیا شود، به شرط آنکه مشکل پرسپولیس برای حضور در دوره نو حل شود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1500

به "چرا علی علیپور به درد پرسپولیس نمی خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا علی علیپور به درد پرسپولیس نمی خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید