خبرنگاران یک شرکت دانش بنیان دوچرخه دریایی در کیش ساخت

به گزارش مجله یگانه، کیش-خبرنگاران- یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری کیش، پیروز به ساخت دوچرخه دریایی شد.

خبرنگاران یک شرکت دانش بنیان دوچرخه دریایی در کیش ساخت

شرکت بازو صنعت هوشمند با حمایت مرکز نوآوری کیش و همراهی موسسه ورزش و تفریحات سالم، برای توسعه گردشگری واقتصاد دریا محور، مراحل ساخت اولین دوچرخه دریایی را با موفقیت به سرانجام رساند.

بر اساس این گزارش مراحل ارزیابی و آزمایش این محصول دانش بنیان، با حضورمسئولان ورزش کیش با موفقیت انجام شد تا بزودی فراوری انبوه این محصول دانش بنیان شروع شده و برای ایجاد شادی و نشاط بیشتر دراختیارگردشگران و مراکز تفریحات دریایی کشور قرار گیرد.

فراوری انبوه این محصول دانش بنیان زمینه را برای برگزاری مسابقات و جشنواره های دوچرخه سواری روی دریا فراهم می نماید که به نوع خود درجذب گردشگران علاقمند به تفریحات و ورزش های دریایی موثر است.

لازم به ذکر است نمونه پیشرفته تر این محصول دانش بنیان نیز به زودی ساخته می گردد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند با اشاره به مسائل ورود مواد اولیه که ناشی ازتشدید تحریم ها است گفت: این محصول با استفاده ازمواد اولیه فراوری داخل ساخته می گردد .

حیدری اضافه نمود: نمونه مشابه خارجی محصول فراوریی ما با مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان در بازارعرضه می گردد در حالی که شرکت بازو صنعت استفاده از مواد اولیه داخلی، دوچرخه دریایی را یک سوم قیمت و با ویژگی های کامل تر عرضه خواهد نمود.

به گفته وی نمونه پیشرفته تر این محصول دانش بنیان به زودی ساخته می گردد که تفاوت آن در زیبایی ظاهری و مکانیزم پدال است که بیشتر به حالت های غواصی شباهت دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند همچنین از ساخت محصولی دیگر با عنوان موتورسیکلت دریایی اطلاع داد و گفت: به زودی موتورسیکلت دریایی نیز برای آزمایش و بهره برداری آماده خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند در زمینه ساخت ربات های صنعتی و فراوری شناور های تفریحی و صنایع دریایی فعالیت می نماید و درمرکز نوآوری کیش مستقر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران یک شرکت دانش بنیان دوچرخه دریایی در کیش ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک شرکت دانش بنیان دوچرخه دریایی در کیش ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید