خودروی مالی فراوری می گردد

به گزارش مجله یگانه، تهران (پانا) - هم زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری فراوری مشترک خودرو مالی به وسیله ایران خودرو و سایپا به وسیله مدیران عامل دو شرکت امضا شد.

خودروی مالی فراوری می گردد

تفاهم نامه همکاری فراوری مشترک خودرو مالی، در راستای تحقق شعار سال فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و سیاست های وزارت صمت در استفاده از ظرفیت های موجود با هدف تقویت شاخص های بهره وری، کاهش هزینه ها و مقیاس فراوری و بعلاوه در راستای سیاست های دو شرکت خودروساز مبنی بر فراوری مالی و باکیفیت در جهت تامین احتیاجها و رضایت مشتریان به ویژه اقشار میانه و پایین و بعلاوه صادرات، به امضای مدیران عامل ایران خودرو و سایپا رسید.

همکاری مشترک و همه جانبه با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های طرفین و حمایت های وزارت صمت در اختصاص یکی از واحدهای موجود و یا ایجاد یک واحد مشترک با تمام امکانات و زیرساخت های به روز برای فراوری مشترک موضوع اصلی این تفاهم نامه است.

انجام مطالعه و طراحی محصول، ساخت نمونه و اخذ تاییدیه های لازم، ایجاد خطوط فراوری و امکانات و تجهیزات مورد احتیاج، تعریف الگوی به روز برای فروش و خدمات پس از فروش از مفاد تفاهم شده در این نامه همکاری است.

بر پایه این گزارش در مورد ساختار همکاری و سهام داری، طرفین متعهد شدند تا مراحل قانونی لازم برای ایجاد و ثبت یک شرکت تجاری مشترک و با سهام مساوی برای اجرای این تفاهم نامه را طی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1636

به "خودروی مالی فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مالی فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید