خیران خمین 16 میلیارد ریال به بچه ها بدسرپرست یاری کردند

به گزارش مجله یگانه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: خیران این شهرستان پارسال 16 میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب طرح های ایتام و محسنین به بچه ها یتیم و بی سرپرست یاری کردند.

خیران خمین 16 میلیارد ریال به بچه ها بدسرپرست یاری کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جواد داودی روز پنجشنبه 28 فروردین اضافه کرد: 9 میلیارد و 700 میلیون ریال از این یاری ها برای اکرام ایتام و هفت میلیارد و ریال برای محسنین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 262 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و 925 حامی در راستای طرح محسنین با این نهاد حمایتی همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد خمین گفت: بچه ها 145 خانواده در قالب طرح ایتام در خمین پشتیبانی می شوند و بچه ها 662 خانواده نیز در طرح محسنین ثبت نام شده اند.

داودی گفت: خیران در طرح اکرام می توانند با انتخاب یک کودک یتیم به عنوان فرزند معنوی ماهیانه برای مدت زمانی تعیین که به انتخاب خیر است با یاری های نقدی، غیرنقدی و مشاوره ای مشارکت نمایند.

وی گفت: در طرح محسنین نیز بچه های که از نعمت پدر برخوردار هستندند، اما به دلیل طلاق و زندانی بودن والدین، بیماری و از کارافتادگی سرپرست پایداری ندارند، از یاری های خیران بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد خمین گفت: براساس تفاهم نامه این نهاد حمایتی با موسسه های خیریه خمین، نیازمندان فقط از یک مرکز خیریه و نهاد حمایتی یاری دریافت می نمایند و از این تفاهم نامه در راستای شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت از تمام خانواده های نیازمند شهرستان است.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و 105 هزار نفر جمعیت دارد.

پنج هزار و 101 خانوار مستمری بگیر با 9 هزار و 642 نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 479

به "خیران خمین 16 میلیارد ریال به بچه ها بدسرپرست یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران خمین 16 میلیارد ریال به بچه ها بدسرپرست یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید