در جشنواره فجر 1400 سینمادوستان بیشتر مشتاق تماشای کدام فیلم ها هستند؟

به گزارش مجله یگانه، از صبح امروز بلیت فروشی جشنواره فجر 1400 برای عموم سینمادوستان در تهران شروع شد و اغلب بلیت های فیلم های مرد بازنده، خائن کشی و دیدار خصوصی در کمتر از چند ساعت به فروش رفت.

در جشنواره فجر 1400 سینمادوستان بیشتر مشتاق تماشای کدام فیلم ها هستند؟

بلیت فروشی برای جشنواره فجر طی دو سال اخیر در قیاس با ادوار گذشته شکل متفاوتی به خود گرفته و به جای سری به صورت تکی انجام می گیرد و حتی و در مدت برگزاری جشنواره هم ادامه خواهد داشت. تا این لحظه و بر اساس تجمیع آمار سه سامانه بلیت فروشی در سمفا فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان در صدر لیست فیلم های محبوب چهلمین دوره ی جشنواره فیلم فجر قرار گرفته و تمام بلیت های آن در سینماهای تهران به فروش رسیده است. پس از این فیلم جنایی و پلیسی، فیلم های دیدار خصوصی به کارگردانی امید شمس و خائن کشی ساخته تازه مسعود کیمیایی در جایگاه های دوم و سوم لیست برترین استقبال سینمادوستان در زمینه تهیه بلیت قرار گرفته اند.

در پایین می توانید لیست 10 فیلم برتر لیست پیش فروش جشنواره فجر 1400 در روز نخست را ملاحضه کنید. ترتیب رتبه های میانی این جدول طی امروز در حال تغییر بود و احتمالا در روزهای آینده هم جا به جا خواهد شد.

  1. مرد بازنده
  2. دیدار خصوصی
  3. خائن کشی
  4. علفزار
  5. بی رویا
  6. بدون قرار قبلی
  7. نگهبان شب
  8. بی مادر
  9. دسته دختران
  10. موقعیت مهدی

شایان ذکر است که پیشتازان این آمار لزوما در رأی گیری مردمی جشنواره فجر پیروز نخواهند بود و همه چیز به کیفیت فیلم ها و واکنش منتقدان و مخاطبان بستگی دارد؛ زیرا هنوز خلاصه داستان بعضی فیلم ها تعیین نیست و همان طور که از لیست بالا پیداست بلیت فیلم هایی که از هنرمندان سرشناسی بهره می گیرند خیلی سریع به فروش رسیده و احتمالا اندازه محبوبیت بازیگران و کارگردان ها ملاک اصلی سینمادوستان برای خرید بلیت بوده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره چهلم اکران مردمی فیلم های بخش سودای سیمرغ (مسابقه اصلی) در شهرستان ها از پانزدهم شروع و تا بیست ودوم ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر روز گذشته اظهار داشت ظرفیت سینماهای مردمی 70 درصد است و پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلای سینمادوستان به کروناویروس تا حد ممکت رعایت خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست و قصد دارید کدام یک از این فیلم ها را دیدن کنید؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1556

به "در جشنواره فجر 1400 سینمادوستان بیشتر مشتاق تماشای کدام فیلم ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جشنواره فجر 1400 سینمادوستان بیشتر مشتاق تماشای کدام فیلم ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید