روی سبک بازی پرسپولیس کار کرده ایم، در لیگ برتر می مانیم

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ماشین سازی تبریز گفت: درباره بزرگی پرسپولیس صحبت های زیادی شده است. این تیم فینالیست آسیا بوده است. می دانیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر مالکیت و چرخش توپ و استفاده از فضاها است. سعی کردیم روی این مسائل کار کنیم و امیدوارم بازیکنان با اعتماد به نفس خوب، انگیزه های لازم را برای بازی با پرسپولیس داشته باشند.

روی سبک بازی پرسپولیس کار کرده ایم، در لیگ برتر می مانیم

وی درباره تیم پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است و نقاط قوت بر نقاط ضعفش غلبه کرده است. نفرات بزرگی مثل سیدجلال الگویی برای سایر بازیکنان است. اگر همه تیم ها چند بازیکن مثل سیدجلال داشته باشند، مهم و موثر هستند. جوان ها باید بیشتر الگو بگیرند. در تیم ما هم نفراتی مثل مهدی اسلامی و مهدی مومنی می توانند الگو باشند.

سرمربی تیم ماشین سازی یادآور شد: در بازی هایی که انجام دادیم کمترین موقعیت را به حریفان دادیم و خودمان هم بهترین فرصت ها را داشتیم. زمان برد که بازیکنان به خودباوری برسند و بچه ها بدانند لیاقتشان انتهای جدول نیست. فکر می کنم جایگاه ما، انتهای جدول نیست. یک مقدار بدشانسی چاشنی کارمان بوده است که باید با کار بیشتر آن را رفع کنیم. فکر می کنم با سپری شدن سه هفته آینده و تقویت تیم در نیم فصل، حتماً در لیگ برتر می مانیم.

اخباری درباره لیست خرید و مازاد ماشین سازی گفت: با قوانین جدید سازمان لیگ و ممنوعیت خرید بازیکن خارجی، ابتدای فصل هم جذب بازیکن حتی برای تیم های بزرگ سخت بود. منتظریم عملکرد بازیکنان خودمان را بررسی کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

وی درباره شرایط مصدومان ماشین سازی برای بازی با پرسپولیس گفت: متاسفانه با برنامه ریزی سازمان لیگ و دو بازی خارج از خانه روی چمن مصنوعی بازیکنان ما مصدوم شدند. شرایط چند بازیکن را تا فردا بررسی می کنیم اما قطعاً مصطفایی به این بازی نمی رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 969

به "روی سبک بازی پرسپولیس کار کرده ایم، در لیگ برتر می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی سبک بازی پرسپولیس کار کرده ایم، در لیگ برتر می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید