رکود در بازار مسکن کرمانشاه

به گزارش مجله یگانه، رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه گفت : بازار مسکن نیمه دوم سال را با رکود پشت سر خواهد گذاشت.

رکود در بازار مسکن کرمانشاه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، بابک مرادی رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه با بیان اینکه بازار مسکن از ابتدای سال جاری تا به امروز رونق چندانی نداشته، گفت : به نظر می رسد این رکود همچنان ادامه دار باشد.

او بخشی از این رکود را ناشی از نبود قدرت خرید مردم دانست و گفت : از سوی دیگر نوسانات قیمتی که در سیمان و آهن آلات داشتیم باعث شده بازار مسکن دچار بلاتکلیفی گردد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه اضافه کرد: بازار مسکن معمولا چند سال یکبار دوره های رونق و رکود را تجربه می نماید که اکنون در دوران رکود آن قرار داریم.

مرادی با بیان اینکه علاوه بر خرید و فروش، بازار رهن و اجاره مسکن دچار رکود است، اضافه کرد: بخشی از این رکود ناشی از گرانی اجاره بها است که باعث می گردد مستأجران تا جایی که امکان دارد با مالکین به توافق برسند و جابجا نشوند.

او ادامه داد: به علاوه هم اکنون با آغاز فصل سرما، ایام رونق نسبی رهن و اجاره تابستان به خاتمه رسیده و تقاضای چندانی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه به شرایط قیمت مسکن در نیمه اول سال و چشم اندازه آن هم اشاره ای داشت و گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز اندازه افزایش قیمت مسکن در کرمانشاه حدود پنج درصد بوده است.

مرادی احتمال افزایش قیمت مسکن در نیمه دوم سال را بعید دانست و اضافه کرد: مگر در ماه های خاتمهی سال افزایش تقاضا رخ دهد که در آن صورت ممکن است قیمت ها کمی بالا برود .

منبع ایسنا

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1341

به "رکود در بازار مسکن کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود در بازار مسکن کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید