زنده ماندن یک زن در تصادف شدید

به گزارش مجله یگانه، زنی که با خودروی خود به شکلی وحشتناک با یک کامیون تصادف نموده بود از این حادثه جان سالم به در برد.

زنده ماندن یک زن در تصادف شدید

به گزارش خبرنگاران، شاید هیچ واژه ای نتواند این تصادف وحشتناک را توصیف کند، اما یک زن به شکلی معجزه آسا از همین تصادف جان سالم به در برد. این زن 46 ساله آمریکایی که هویتش اعلام نشده در حالی در این تصادف زنده ماند که حتی دچار جراحت شدید نیز نشد.

این زن با خودروی نیسان آلتیمای آبی رنگ خود در حال رانندگی بود که یک کامیون به علت سرعت زیاد از پشت سر به ماشین وی برخورد و روی خودروی آلتیما سوار شد. این حادثه روز سه شنبه و روی یک پل بین ایالتی در واشنگتن رخ داد.

بیشتر بخوانید

در این تصادف شدید پس از آنکه این کامیون از عقب به خودروی این زن برخورد کرد آن را به سمت کامیون دیگر پرتاب و سپس از روی آن رد شد. در این تصادف این خودروی آلتیما تقریبا به طور کامل نابود شد. راکی اُلیفانت، یک مقام ایالتی در این باره گفت: وقتی نیرو های امداد در محل حادثه حاضر شدند هنوز صدای یک نفر از داخل خودروی له شده شنیده می شد. این شخص پس از بیرون آمدن از خودرو آغاز به راه رفتن کرد.

او اضافه نمود: کامیون از پشت سر به این خودرو برخورد نموده و پس از دو نیمه کردن ماشین از روی آن عبور نموده بود. من در طی 14 سال فعالیتم چنین چیزی را ندیده بودم. واقعا فراتر از واژه است که بتوان توصیف کرد که چطور یک نفر از چنین تصادفی جان سالم به در برده است. هیچ واژه ای برای توصیف این تصادف ندارم. این زن تنها دچار جراحت سطحی خراشیدگی شده بود و کمی سردرد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1419

به "زنده ماندن یک زن در تصادف شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده ماندن یک زن در تصادف شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید