شرط آغاز فعالیت شرکت های نفتی دهلران

به گزارش مجله یگانه، فرماندار دهلران با بیان این که تمامی شرکت های زیرمجموعه نفت در شهرستان تعطیل بودند؛ گفت: نیروهای این شرکت ها در حال بازگشت هستند و در صورتی اجازه فعالیت دارند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شرط آغاز فعالیت شرکت های نفتی دهلران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان دهلران افزود: 70 درصد عشایر غیربومی از منطقه خارج شده اند و فعالیت دوره گردها در شهرها، بخش ها و روستاها ممنوع است.

وی بر ضرورت تامین تجهیزات و کمک به بیمارستان شهدای دهلران توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا الکل مورد نیاز شهرستان را از کارخانه تولید الکل بدره با قیمت مناسب تامین کنیم.

فرماندار دهلران گفت: 100 درصد مردم این شهرستان در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کرده اند.

عسگری همکاری مردم، دستگاه ها و مسئولان در مبارزه با کرونا را ضروری دانست و افزود: فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد که امیدواریم با همراهی مردم در این مرحله نیز پیروز باشیم.

وی با اشاره به بازگشت بسکمک از کسب و کارها به حالت عادی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت جدی رعایت شود.

عسگری تاکید کرد: فعالیت اصناف پرخطر ممنوع است، اما اصناف کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت، امضای پروتکل بهداشتی، دریافت کد سلامت و نصب آن در محل کار مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: بازرسی های دقیق و شبانه روزی توسط صنعت، معدن و تجارت، اصناف و شبکه بهداشت بر بازار و مراکز عرضه مواد غذایی نیز باید تشدید شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 477

به "شرط آغاز فعالیت شرکت های نفتی دهلران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط آغاز فعالیت شرکت های نفتی دهلران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید