شرط AFC برای استفاده از یاری داور ویدئویی در انتخابی جام جهانی قطر

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای ضمن اعلام استفاده از VAR در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آسیا، پروتکل و راهنمای مربوط به این سیستم را برای فدراسیون های صعود نموده به این مرحله ارسال کرد.

شرط AFC برای استفاده از یاری داور ویدئویی در انتخابی جام جهانی قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در این نامه تاکید شده است که یاری داور ویدئویی طبق پروتکل و راهنمای فیفا و با تأیید IFAB است و اجرای آن بر اساس بالاترین استاندارد خواهد بود.

پس از تعیین شدن نتیجه قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی در تاریخ یکم جولای 2021 (10 تیرماه 1400) کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون های واجد شرایط و استادیوم های نامزد شده آنها را جهت آنالیز حداقل نیازهای نصب VAR مورد ارزیابی و بازرسی قرار خواهد داد.

برای فدراسیون هایی که از سیستم یاری داور ویدئویی در لیگ داخلی خود استفاده نمی نمایند، AFC امکان اجرای VAR را به وسیله تأمین نماینده اصلی این سیستم ارزیابی می نماید. اگر به هر دلیلی تعیین گردد که امکان استفاده از این سیستم به وسیله فدراسیون میزبان امکانپذیر نیست، استفاده از VAR در مسابقه خانگی به وسیله فدراسیون مربوطه در نظر گرفته نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1257

به "شرط AFC برای استفاده از یاری داور ویدئویی در انتخابی جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط AFC برای استفاده از یاری داور ویدئویی در انتخابی جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید