طراحی شات گان هوشمند کلاشنیکف

به گزارش مجله یگانه، این سلاح کالیبر 12 که بر پایه مدل MP-155 کلاشنیکف ساخته شده مجهز به صفحه نمایشی روی قنداق و دوربینی دیجیتال زیر لوله شات گان است.

طراحی شات گان هوشمند کلاشنیکف

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

MP-155 اولتیما اولین بار در ماه اوت 2020 در نمایشگاه سلاح مسکو به نمایش درآمد

مدیر گروه اسلحه سازی کلاشنیکف می گوید سلاح هوشمند جدید این شرکت برای نسلی طراحی شده که با گجت ها و فناوری های مدرن عظیم شده اند و نمی توانند بدون آن ها سر نمایند.

دمیتری تاراسف در مصاحبه ای گفت به همین دلیل شات گان نیمه اتوماتیک MP- 155 اولتیما با یک کامپیوتر داخلی فراوری شده که می تواند به صاحب سلاح تیراندازی یاد بدهد و با تلفن های هوشمند سینک گردد.

کلاشنیکف روسیه که با ساخت سلاح جنگی AK-47 شهرت جهانی پیدا کرد، شات گان هوشمند جدیدش را اولین بار در ماه اوت سال 2020 در نمایشگاهی در مسکو عرضه کرد. این سلاح کالیبر 12 که بر پایه مدل MP-155 کلاشنیکف ساخته شده مجهز به صفحه نمایشی روی قنداق و دوربینی دیجیتال زیر لوله شات گان است. قیمت این تفنگ هوشمند حدود 100 هزار روبل معادل 1350 دلار است.

صفحه نمایش روی قنداق سلاح جدید کلاشنیکف

مدیر 37 ساله کلاشنیکف می گوید نسل جوان می توانند با تیراندازی مسئولانه از هیجان فوق العاده این سلاح لذت ببرند. تاراسف این شات گان را اولین گجت -سلاح توصیف نموده و می گوید شکار سنتی از مد افتاده و حتی عجیب و غریب به نظر می آید... من می خواهم هیپستر ها و نسل زد (متولدین اواسط دهه 1990 به بعد) را وارد ماجرا کنم.

گروه کلاشنیکف عظیمترین فراورینماینده اسلحه در روسیه و بخشی از مجموعه دولتی روستک است. کلاشنیکف می گوید حدود 95 درصد از تمام سلاح های سبک روسیه ساخت این شرکت است. مدیر این شرکت در مصاحبه تازه خود به استفاده مسئولانه از سلاح به ویژه در میان جوانان تاکید نموده است.

تعداد موارد مربوط به تیراندازی های کور در روسیه نسبتا پایین است. در آخرین تیراندازی از این دست که تلفات بالایی در میان غیرنظامیان داشت، یک نوجوان در اکتبر سال 2018 در کالجی در شبه جزیره کریمه -که روسیه به خاک خود ضمیمه نموده- 20 نفر را کشت. ماه گذشته میلادی هم یک سرباز ارتش به خاطر کشتن هشت نظامی به بیش از 24 سال زندان محکوم شد.

منبع: فرادید
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 983

به "طراحی شات گان هوشمند کلاشنیکف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شات گان هوشمند کلاشنیکف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید