طراحی های کلاسیک شخصیت ها در استریت فایتر 6 حضور خواهد داشت

به گزارش مجله یگانه، با توجه به اطلاعات و تریلرهایی که تا به امروز از استریت فایتر 6 منتشر شده، به نظر می رسد که این بازی قرار است تغییراتی بزرگ و کوچک را در سری مبارزه ای محبوب کمپانی کپ کام ایجاد کند. یکی از این تغییرات، بازگشت شخصیت های محبوب سری با ظاهرهایی فرق دارد. با این حال اگر ترجیح می دهید که ظاهر کلاسیک بعضی شخصیت ها را تجربه کنید، به نظر می رسد که این امکان قرار است فراهم گردد.

طراحی های کلاسیک شخصیت ها در استریت فایتر 6 حضور خواهد داشت

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تصاویری از ظاهر بعضی از لباس های شخصیت هایی نظیر ریو (Ryu)، گایل (Guile) و چون لی (Chun-Li) را منتشر نموده است که قطعا برای هواداران قدیمی این سری بسیار خاطره انگیز است. این لباس ها که در رویداد کمیک کان سن دیگو نمایش داده شدند، در واقع مربوط به بازی استریت فایتر 2 هستند. اینکه آیا کپکام میخواهد لباس های کلاسیک شخصیت های دیگر را در دسترس قرار دهد یا خیر، هنوز تعیین نیست.

کپکام بعلاوه تصویری از لوک را با لباس خیابانی به نمایش گذاشته است. جالب است بدانید که این نسخه از شخصیت کفش به تن دارد که در خصوص لباس پیش فرض او همچین چیزی صدق نمی نماید. از طرفی جیمی، رقیب لوک، نیز یک لباس متفاوت با رنگ بندی مجذوب کننده دارد. تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص پولی یا رایگان بودن این لباس ها منتشر نشده و حتی تعیین نیست که روز عرضه بازی در دسترس خواهند بود یا خیر.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، کارگردان آن یعنی تاکایوکی ناکیاما (Takayuki Nakayama) در خصوص کنترل های بازی صحبت نموده است. همانطور که می دانید، استریت فایتر 6 در کنار کنترل های همیشگی سری، از کنترل های ساده تر و مدرنی استفاده می نماید که برای تازه واردان بسیار مناسب است. این باعث شده تا بسیاری از هواداران نگران شوند که این کنترل به تعادل بازی ضربه بزند. با این حال ناکیاما اعلام نموده است که مکانیک ذکر شده به هیچ عنوان بازی را آسان نخواهد کرد و برای مسابقات چند نفره گزینه مناسبی است.

استریت فایتر 6 در تاریخی نامعلوم در سال 2023 برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که تا به امروز خبری از عرضه این بازی روی ایکس باکس وان منتشر نشده است. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1617

به "طراحی های کلاسیک شخصیت ها در استریت فایتر 6 حضور خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی های کلاسیک شخصیت ها در استریت فایتر 6 حضور خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید