لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند

به گزارش مجله یگانه، HMD گلوبال روز گذشته لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 مشمول دریافت اندروید 10 هستند را منتشر کرد که با توجه به آن، 8 گوشی در نیمه اول و 6 گوشی در نیمه دوم امسال به اندروید 10 بروزرسانی خواهند شد!

لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند

HMD گلوبال که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را در اختیار دارد، ظاهرا می خواهد سریع ترین شرکتی باشد که گوشی های خود را به اندروید 10 بروزرسانی می نماید. این شرکت گوشی های بسیار زیادی را در سال گذشته روانه بازار کرد اما با این حال وعده داده همه آن ها به جدیدترین نسخه از اندروید در سال 2020 بروزرسانی می شوند.

بعضی از گوشی های نوکیا از جمله نوکیا 7.1، نوکیا 8.1 و نوکیا 9 PureView پیش از این به اندروید 10 بروزرسانی شده اند و قرار است گوشی های دیگر نیز در ماه های آینده آن را دریافت نمایند. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، HMD گلوبال برنامه ارائه اندروید برای گوشی هایش را تغییر داد بنابراین بسته به مدل گوشی که استفاده می کنید، شاید کمی دیرتر از آنچه که وعده داده شده بود، بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کنید.

کدام شرکت ها اندروید 10 را زودتر برای گوشی های خود عرضه نموده اند؟

در برنامه جدیدی که از سوی HMD منتشر شده، نام 14 گوشی به چشم می خورد که مشمول دریافت اندروید 10 هستند. خوشبختانه همه این محصولات تا انتها امسال این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد و این می تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران باشد. در لیست یاد شده، سه برنامه زمانی دیده دیده می گردد؛ اواخر نیمه نخست - اوایل نیمه دوم، اوایل نیمه دوم و اواسط نیمه دوم. بنابراین حتی برای دریافت اندروید 10 نیازی هم نیست تا آخر نیمه دوم منتظر بمانیم!

شما عزیزان می توانید نام گوشی هایی را که در این سه بازه زمانی می توانند به اندروید جدید بروزرسانی شوند مشاهده کنید.

اواخر نیمه نخست-اوایل نیمه دوم

نوکیا 2.2

نوکیا 2.3

نوکیا 3.2

نوکیا 4.2

نوکیا 6.2

نوکیا 7.2

نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 8 سیروکو (Sirocco)

اوایل نیمه دوم

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 1 پلاس

اواسط نیمه دوم

نوکیا 2.1

نوکیا 3.1

نوکیا 5.1

نوکیا 1

همانطور که اشاره کردیم، HMD اعلام نموده بسته به نوع گوشی و موقعیت مکانی، ممکن است بروزرسانی ها کمی با تاخیر ارائه شوند اما حداقل مطمئن هستیم تمام گوشی هایی که در لیست حضور دارند به جدیدترین نسخه از اندروید بروزرسانی خواهند شد.

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 389

به "لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید