محمد کاسبی به زودی از بیمارستان ترخیص می گردد

به گزارش مجله یگانه، محسن علی اکبری تهیه کننده تلویزیون با اشاره به شرایط جسمانی محمد کاسبی که در بیمارستان بستری شده است بیان نمود او عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حالش خوب است.

محمد کاسبی به زودی از بیمارستان ترخیص می گردد

به گزارش خبرنگاران، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره شرایط محمد کاسبی بازیگر باسابقه که به تازگی در بیمارستان بستری شده است به مهر گفت: آقای کاسبی بازیگر شناخته شده و محبوب به تازگی در بیمارستان بستری شد، اما اکنون شرایط خوبی دارد. من به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت به عیادت آقای کاسبی رفتم و جویای حال وی شدم.

وی با اشاره به مسائل جسمانی کاسبی اسم کرد: آقای کاسبی از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل شده بودند و بعلاوه از مشکل گرفتگی عروق قلب هم برخوردار بود اما نتوانسته بود عمل انجام دهد همزمان با این مسائل دچار خونریزی معده شد و به همین علت در بیمارستان بستری شد.

این تهیه کننده تلویزیون با اشاره به اینکه کاسبی عمل هایی برای خونریزی معده و ستون فقرات داشته است، گفت: با توجه به شرایطی که محمد کاسبی داشت و با تشخیص رییس بیمارستان بستری و عمل بسیار سختی را پشت سر گذراند.

علی اکبری با اشاره به نظر پزشکان درباره شرایط او اعلام کرد: محمد کاسبی به اسم یکی از چهره های ماندگار در سینما و تلویزیون شناخته می گردد و شرایط سلامتی او برای پزشکان هم مهم بود.

وی درباره شرایط فعلی این بازیگر شرح داد: او آدینه چهارم تیر از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی منتقل شد و حالش خوب است، تیم پزشکی هم از شرایط او راضی بود و حداکثر طی همین امروز و فردا از بیمارستان مرخص می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1216

به "محمد کاسبی به زودی از بیمارستان ترخیص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد کاسبی به زودی از بیمارستان ترخیص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید