مهدی پور: نه تیمی از کورس عقب افتاده و نه تیمی قهرمان شده است، فقط از 2 راه می توانستیم به فولاد گل بزنیم

به گزارش مجله یگانه، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که به علت سبک بازی فولاد، به این تیم فقط با شوت از راه دور و ضربه ایستگاهی می شد گل زد.

مهدی پور: نه تیمی از کورس عقب افتاده و نه تیمی قهرمان شده است، فقط از 2 راه می توانستیم به فولاد گل بزنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که با گل سه امتیازی او تیمش مقابل فولاد به پیروزی رسید، گفت: مقابل فولاد یا از روی ضربات ایستگاهی یا شوت از راه دور می توانستیم به گل برسیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

وی که شوت از راه دورش سه امتیاز برای استقلال به ارمغان آورد در این خصوص گفت: خدا را شکر و لطف خدا بود که توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود و به طرفداران تبریک می گویم. موقعیت شوت برای من فراهم شد و گل زدم و خوشبختانه توانستم به تیمم یاری کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پرسپولیس هم با فزونی مقابل سپاهان و به جمع مدعیان پیوست و آیا استقلال در این رقابت می تواند این فصل قهرمان گردد، اظهار داشت: به نظرم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و تازه هفته دوازدهم است. نصف بیشتر بازی های لیگ مانده است. نه تیمی از کورس عقب افتاده و نه می توان گفت تیمی قهرمان می گردد. خدا را شکر شرایط مان در بالای جدول خوب است، اما هنوز اتفاقی رخ نداده و باید این جهت را همینطور ادامه بدهیم.

مهدی پور بعلاوه درباره مسائل اقتصادی و مسائل زمین تمرینی این تیم گفت: مسائل اقتصادی را باشگاه پیگیری می نماید. هفته پیش درباره زمین تمرینی سؤال پرسیدید و پاسخ دادیم. پاسخ دادن به سؤالات هفته پیش بعد از این بازی، درست نیست. شرایط زمین تمرین را پیگیری می نمایند، اما خب شرایط فعلی زمین تمرین خیلی خوب نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1465

به "مهدی پور: نه تیمی از کورس عقب افتاده و نه تیمی قهرمان شده است، فقط از 2 راه می توانستیم به فولاد گل بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: نه تیمی از کورس عقب افتاده و نه تیمی قهرمان شده است، فقط از 2 راه می توانستیم به فولاد گل بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید