انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا بهترین تصمیم است

به گزارش مجله یگانه، کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان است: به نظرم بهتر است تیم های ایرانی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان انصراف بدهند.

انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا بهترین تصمیم است

از سفر با تور سریلانکا خرداد 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

آرش شکر ریز وکیل بین المللی فوتبال کشورمان در گفت وگو با ، درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر دریافت حق میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هر حال در ابتدا باید آنالیز کرد که کمیته مسابقات یا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا چنین تصمیمی دریافتد.

حادثه اخیر هوایی باعث شده که ناظر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارش جامعی به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه بدهد در حالی که این اتفاق صرفا یک اتفاق بوده و شرایط جنگی محسوب نمی گردد.

کارشناس حقوقی فوتبال دربار اینکه امیدواری برای لغو تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد، گفت: به نظرم بهتر است تیم های ایرانی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان انصراف بدهند، چون 16 میلیون دلار برای میزبانی خود در کشور ثالث در دور مقدماتی این مسابقات باید هزینه نمایند و این در حالی است که کل بودجه استقلال و پرسپولیس 8 میلیون دلار در سال هم نمی گردد، ضمن اینکه باید با انصراف از مسابقات تاییدی بر امنیت کامل ایران برای میزبانی باشد.

او ادامه داد: نکته قابل توجه این است که کشور عربستان در حال جنگ با یمن است و پالایشگاه های نفت این کشور هدف موشک های یمنی قرار گرفته است، اما در ایران حتی یک موشک هم اصابت نشده و طبق حقوق بین المللی در شرایط جنگی قرار نگرفتیم و از میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم شدیم. به هر حال نباید شیطنت کشورهای عربی از جمله بحرین ، امارات، عربستان و کویت را در این موضوع نباید نادیده بگیریم.

شکرریز اعلام کرد: باشگاه ها متوجه نیستند که چه اتفاقی اتفاق افتاده است و و جدای از بحث امنیت کشورمان در صورت قبول ادعای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها باید علاوه بر پرداخت اجاره زمین، هزینه های تیم مهمان از جمله هتل و بلیت هواپیما را هم باید بدهند و برای هر بازی نزدیک به یک میلیون دلار هزینه می گردد و این رقم تقریبا معادل 16 میلیون دلار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 141

به "انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا بهترین تصمیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا بهترین تصمیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید