مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات جان یک نوجوان با یاری بازی آنلاین تا گجت هوشمند نظافتچی

به گزارش مجله یگانه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات جان یک نوجوان با یاری بازی آنلاین تا گجت هوشمند نظافتچی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت فناوری پزشکی ماسیمو به دلیل ادعای نقض 10 حق ثبت اختراع و سرقت اسرار تجاری از سوی اپل واچ ، دادخواستی علیه اپل ارائه داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از هدفونهایی که سال جاری به شدت مورد توجه رسانه ها در جریان برگزاری نمایشگاه CES2020 قرار داشت، هدفون Aonic 215 بود. این هدفون یکی از هدفونهای محبوب بیسیم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باور کردنی نباشد اما این بار بازی آنلاین کامپیوتری جان یک نوجوان را نجات داده است. درواقع یک بازیکن پیروز شد جان یک بازیکن دیگر را که دچار تشنج شده بود نجات دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گجت هوشمند ویژه نظافت و نظارت تریفو یکی از محبوب ترین گجت های رباتیکی است که اخیرا وارد بازار شده است. این گجت که در نمایشگاه CES2020 نیز مورد توجه بسیاری قرار داشت، یک محصول چندکاره است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین هوشمند و ویژه ادوبی یکی از گجت هایی بود که در جریان نمایشگاه CES 2020 معرفی گردید. این دوربین هوشمند با قابلیت های ویژه خود برای استفاده در محیط های باز کاربرد فراوانی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 208

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات جان یک نوجوان با یاری بازی آنلاین تا گجت هوشمند نظافتچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات جان یک نوجوان با یاری بازی آنلاین تا گجت هوشمند نظافتچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید