مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول

به گزارش مجله یگانه، ژوزه مورینیو مدعی شد تاتنهام نیز شانس قهرمانی در لیگ اروپا را داراست.

مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ اروپا از فردا شب پیگیری خواهد شد و تاتنهام باید به مصاف تیم ولفسبرگر برود. ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری قبل از این ملاقات حاضر شده و در خصوص شرایط تیمش و البته نقدها اخیر از آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول صحبت کرد.

ژوزه مورینیو گفت: وقتی یک بازیکن را بازیکنی سطح بالا می دانید نمی توان با دو یا سه اشتباه دیگر او را در این سطح نداست. این مهمترین چیز است. البته من نباید در این مورد صحبت کنم زیرا آلیسون دروازه بان تیم من نیست، اما فکر نمی کنم او خطای عظیمی مرتکب شده باشد.

برای من آلیسون یکی از پنج دروازه بان برتر دنیا است. در چند مسابقه اخیر و نه البته دیروز، بلکه در بازی های قبل او چند اشتباه عظیم مرتکب شد. اما آلیسون همچنان یکی از پنج دروازه بان برتر دنیا است.

همچنین هوگو لوریس نیز یک دروازه بان فوق العاده و شگفت انگیز است که عملکرد فوق العاده و باثباتی دارد.از زمان طی مصدومیت و حضور من در تاتنهام او خیلی آماده بوده است. حتی اگر او در گل هایی که اخیرا دریافت کردیم مقصر باشد همچنان همان دروازه بان سابق است. لوریس گزینه شماره یک من بوده و مورد اعتماد و اطمینان من است.

شرایط تاتنهام پیش از ملاقات برابر ولفسبرگر؟ کسب مقام چهارم در لیگ برتر بسیار سخت اما از نظر ریاضی امکان پذیر است. فصل گذشته نیز ما در رتبه های بسیار بسیار بسیار بد برای کسب سهمیه لیگ اروپا قرار داشتیم و در سرانجام به این هدف رسیدیم. ما تا لحظه آخر کوشش کردیم زیرا از نظر ریاضی هنوز شانس داشتیم و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

در لیگ اروپا تعداد مسابقات خیلی زیاد است. این دهمین بازی ماست و هنوز به یک هشتم هم نرسیده ایم، پس راهی طولانی در پیش است. تیم های بسیار خوبی در لیگ اروپا حاضر هستنند و فقط به تیم های انگلیسی در این رقابت نگاه کنید تا بفهمید که این رقابت ها چقدر می تواند سخت باشد. اما ما یکی از 32 تیمی هستیم که شانس قهرمانی داریم و برای رسیدن به این هدف کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 975

به "مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید