پیرلو: مقابل فیورنتینا کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی یوونتوس در واکنش به حکم برگزاری بازی یووه و ناپولی، طعنه ریزی به ناپلی ها زد و گفت تیم های دیگری بودند که با وجود داشتن کرونایی های بیشتر، در خانه حریف بازی کردند و انصاف خود را نشان دادند.

پیرلو: مقابل فیورنتینا کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزاش خبرنگاران، یوونتوس در نمایشی دور از انتظار، با نتیجه 3-0 مقابل فیورنتینا مغلوب شد تا ضمن پیچیده شدن اوضاعش در جدول، سنگین ترین شکست تاریخش در ورزشگاه آلیانز در مسابقات سری آ رقم بخورد. به نقل از اسکای ایتالیا، آندره آ پیرلو، سرمربی یووه پس از بازی به صحبت پرداخت:

یوونتوس تنبل و بدون تمرکز بود

این نتیجه نباید عجیب باشد. ما با نگرشی غلط بازی را آغاز کردیم و اگر نگرش و ذهنیت غلطی داشته باشید، در نهایت در چنین شرایط بدی قرار می گیرید. ممکن است در بازی قبل از کریسمس به تعطیلات فکر کنیم اما ما در بازی امشب کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم، طبیعتا در چنین شرایطی مغلوب شدن نیز اجتناب ناپذیر است.

برای تیم هایی ناراحتم که با وجود داشتن کرونایی های زیاد بازهم بازی کردند

رویارویی با ناپولی؟ مسئله ای با بازی در این ملاقات نداریم. بیشتر به خاطر تیم های دیگری ناراحتم که با وجود داشتن مبتلایان بیشتری به ویروس کرونا، بازهم به خانه تیم حریف رفتند و با بازی کردن حتی در شرایط سخت، انصاف خود را به بهترین نحو نشان دادند. در مورد درست یا غلط بودن حکم نظری ندارم اما این شرایط برای سایر تیم هایی که در شرایط سخت تر حاضر به بازی شدند، ناعادلانه به نظر می رسد.

با ده نفره شدن در دقیقه 10، نمی توان درباره تاکتیک و عملکرد فنی حرف زد

تصاویر کاملا واضح هستند. اخراج کوادرادو کاملا معین بود. می توانست صحنه هایی هم به نفع ما اعلام گردد اما نیازی نمی بینم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم. ضمن این که همه می توانند فیلم صحنه های مشکوک را ببینند. تاکتیک ها؟ واقعا نمی توانیم پس از ده نفره شدن در دقیقه 10 بازی، در مورد عملکرد فنی یا تاکتیک ها صحبت کنیم. برای ماندن در بازی کارهای لازم را انجام دادیم و اگر یک پنالتی به نفع ما گرفته می شد شرایط تغییر می کرد. مربی دستوراتش را می دهد و تیم هم به زمین می رود. ممکن است گاهی اوقات همه چیز صد درصد پیش نرود. ما در ابتدای بازی گل خوردیم و اخراجی دادیم و سپس سعی کردیم نگرش مان را عوض کنیم.

میلان و اینتر بهتر از ما کار نموده اند و مدعی هستند

حالا چند روزی به استراحت و تجدید قوا می پردازیم. سپس باید به دنبال رفع کردن خطاهایمان باشیم. هنوز هم حس می کنیم تیم قدرتمندی هستیم اما اگر میلان و اینتر بالاتر از ما هستند، یعنی آن ها تا الان بهتر از ما کار نموده اند. نباید انکار کنیم که حالا این دو تیم مدعی قهرمانی سری آ هستند. اشتباهات بونوچی؟ این چیزها برای هر بازیکنی رخ می دهد. بونوچی روز بدی داشت اما او کاپیتان ماست و اعتماد زیادی به او داریم. مصدومیت دلیخت؟ به نظر می رسد که مصدومیت او، خستگی عضلانی است که پس از انجام بازی های متعدد، این مشکل طبیعی است اما فردا باید ببینیم نتیجه آزمایش ها به چه صورت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 910

به "پیرلو: مقابل فیورنتینا کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: مقابل فیورنتینا کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید